Gå til innhold

Mistet nylig ett familiemedlem, tenker mye på døden nå, er det normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Kusinene mine mistet faren sin på mandag ettermiddag. Han døde av hjerteinfarkt og etter den dagen har jeg tenkt altfor mye på døden og at den kan komme når som helst på hvem som helst. En dag som ser ut til å være helt vanlig, kan plutselig bli den verste dagen i livet til noen. 

Dagen før onkelen min døde følte jeg at jeg så ett lys-glimt? falle ned, og jeg følte at det var signal på at noen skulle død. Jeg har tenkt mye på det og er utrolig redd. Var det helt tilfeldig? Det må sies at jeg ofte tenker på døden, da jeg er redd for å miste noen av  mine nære og kjære. Og, at jeg de siste årene har hørt om en del dødsfall. 

Jeg følte at jeg så det lys-glimte falle ned i dag og. Kan det hende at jeg innbiller meg ting? At jeg føler at Gud sender meg signaler, men så gjør han egentlig ikke det, men at det bare er jeg som tror det? 

Anonymkode: 4c6d7...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette er et tegn på at du skal dø snart. 

Nei, vi kan få til at "dette er et tegn på" hva som helst om vi fokuserer veldig på en ting. 

La oss si, mamma får en ny kjæreste. Jeg ble voldtatt av min forrige stefar. Så slår jeg opp på kvinnegudien og det første som kommeropp er en tråd om en kvinne som ble voldtatt av sin stefar. Skal det liksom være et tegn på at jeg skal bli voldtatt denne gangen og? Nei.

til  fult alvor. Det er nok normalt å tenke på døden når man mister noen av sine nære. Jeg mistet bestemor for noen mnd siden. Jeg tilbragte så mye tid jeg kunne med henne de siste mnd, fordi jeg visste hun ville dø snart. Det er ikke døden o seg selv jeg er redd, men ventingen, den siste stunden og smertene. Hun hadde det ikke godt. Hodet hennes var klart, men organer i kroppen sluttet gradvis å virke. Hun ønsket hare at hjertet skulle stoppe. DETTE er det jeg tenker på..

Anonymkode: acc9d...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...