Gå til innhold

Liker en eldre dame, hva burde jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er en kar på 34 som er forelsket i en dame som er endel eldre en meg, vet ikke eksakt alder men tror hun er snart 60... Men hun er og en venn av familien så er ikke akkurat bare og prøve på noe.. Men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre i denne situasjonen. Noen tips?

Anonymkode: 97d75...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn en anen. Forelsket blir man som regel mange ganger i løpet av livet. Det går over.

Anonymkode: 5a4c4...c00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er en kar på 34 som er forelsket i en dame som er endel eldre en meg, vet ikke eksakt alder men tror hun er snart 60... Men hun er og en venn av familien så er ikke akkurat bare og prøve på noe.. Men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre i denne situasjonen. Noen tips?

Anonymkode: 97d75...207

Vær ærlig med henne: Si at du er forelsket i henne:)

Anonymkode: 65170...158

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er singel ja, vet ikke hva hun mener da jeg ikke har sagt noe til henne om noe. Siden det er en større aldersforskjell en hva som er 'normalt' osv, og venn av familie så har jeg ikke turt og gjøre noe..

Anonymkode: 97d75...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er singel ja, vet ikke hva hun mener da jeg ikke har sagt noe til henne om noe. Siden det er en større aldersforskjell en hva som er 'normalt' osv, og venn av familie så har jeg ikke turt og gjøre noe..

Anonymkode: 97d75...207

60 altså? Tor ikke det er liv laga.

Anonymkode: bdbed...3a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 38 år og har hatt en dame på 61 som elsker over en tid på 1 år nå. Vi møtes noen ganger i mnd og koser oss masse. Begge er single. Men tror ikke jeg kunne hatt et fast forhold til en dame som var så mye eldre. 

Men sex er gøy med en sprek og erfaren eldre dame. 

Anonymkode: 8c20d...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 38 år og har hatt en dame på 61 som elsker over en tid på 1 år nå. Vi møtes noen ganger i mnd og koser oss masse. Begge er single. Men tror ikke jeg kunne hatt et fast forhold til en dame som var så mye eldre. 

Men sex er gøy med en sprek og erfaren eldre dame. 

Anonymkode: 8c20d...15c

Hvordan foregår dette? Er det hormoner, og glidemiddel i bruk? Er du stor slik at det blir friksjon?  Er ikke vondt ment, bare nysgjerrig.

Anonymkode: bdbed...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei din forelskelse er dømt til å mislykkes.  Det kan ikke bli noe seriøst med den alders forskjellen.  Dere er på to ulike stadier i livet. Hun er på vei inn i alderdommen og har sikkert barn på din alder, mens du er ung og i en alder da man starter familie...nei dette kan ikke være sant, det er bare helt urealistisk...

Anonymkode: ccb0f...ac8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å glemme hele greien for det er for stor aldersforskjell mellom dere. Men er denne damen i det hele tatt interessert i noe utover vennskap og familierelasjoner? Det tror jeg neppe TS. 

Anonymkode: 41ab6...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan foregår dette? Er det hormoner, og glidemiddel i bruk? Er du stor slik at det blir friksjon?  Er ikke vondt ment, bare nysgjerrig.

Anonymkode: bdbed...3a8

Altså...

Glidemiddel kan være lurt om hun er seksti, men friksjon? Vi kvinner får ikke videre vagina fordi om vi blir eldre, og kåte kan vi også bli. 

Anonymkode: 90bd5...bb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner mister, av naturlige grunner, all sexlyst etter å ha kommet i overgangsalderen. Kvinner som ikke kan føde gjør naturen at mister all sexlyst. 

Anonymkode: ed943...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner mister, av naturlige grunner, all sexlyst etter å ha kommet i overgangsalderen. Kvinner som ikke kan føde gjør naturen at mister all sexlyst. 

Anonymkode: ed943...3a2

Hvor har du hørt dette? Det du påstår stemmer ikke for alle kvinner.

Anonymkode: 5a4c4...c00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hør på haters TS. Var latterlig mye BS her. 

Bare flørt med henne og si du er interessert. Som om hun skulle vært hvilken som helst dame du er tiltrukket av. Easy as that :) 

Anonymkode: d2d6b...f86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er 34 år og ikke vet hva du skal gjøre med en forelskelse så tror jeg ikke aldersforskjellen er det største problemet ditt. Har du hatt noe forhold før?

Ja, det er unormal aldersforskjell, og mange vil syns det er kvalmt. Men enten må du glemme henne, eller ta et initiativ. Sånn er det med alle forelskelser.

 

Anonymkode: 9e8cd...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mange forhold før, grunnen til at jeg ikke er sikker på hva jeg skal gjøre er at om noe dumt skjer så blir det ikke helt enkelt siden jeg møter henne nesten daglig. Men jeg tror jeg tar ting rolig og får bare se hva som skjer, vise litt interesse osv. Takker for alle svar, positive og negative :)

Anonymkode: 97d75...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan foregår dette? Er det hormoner, og glidemiddel i bruk? Er du stor slik at det blir friksjon?  Er ikke vondt ment, bare nysgjerrig.

Anonymkode: bdbed...3a8

Hei. Nei det er ingen hormoner og svært lite glidemiddel vi bruker. Kun vist vi koser analt. Og hun er slett ikke slapp i musa, men er jo ikke ungdom utsene messing nedentil. Hun kan være glatt barbert og kan ikke merke noe forskjell fra ei dame på min alder. Det jeg synes er at en blir en bedre elsker jo eldre en blir. Erfaring og roen. Hun vet hva hun skal gjøre for å hisse meg opp. 

Anonymkode: 8c20d...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner mister, av naturlige grunner, all sexlyst etter å ha kommet i overgangsalderen. Kvinner som ikke kan føde gjør naturen at mister all sexlyst. 

Anonymkode: ed943...3a2

Nei, det gjør de ikke. Skaff deg litt kunnskap før du uttaler deg om noe du overhodet ikke ha peiling på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2017 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Kvinner mister, av naturlige grunner, all sexlyst etter å ha kommet i overgangsalderen. Kvinner som ikke kan føde gjør naturen at mister all sexlyst. 

Anonymkode: ed943...3a2

Nei. Lysten holder seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...