Gå til innhold

IVF på Haukeland, erfaringer?


Gjest ...sunny...

Anbefalte innlegg

Gjest ...sunny...

Noen som har hatt IVF på Haukeland? 

Hvor lang ventetid var det?

Vi har vært på utredning, og er henvist videre til avdeling for assistert befruktning. Hva skjer nå?

Håper noen kan dele sine erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke gjennomført ivf der, men ble henvist i februar/mars. Fikk da time til samtale i august, og opplyst 4-8mnd venting fra time til behandling. 

Anonymkode: d131d...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

Takk for svar☺️ Virker som det er ganske lang ventetid da. Så var det denne tålmodigheten. Vurderer å gå privat mens jeg venter. Men det er jo bra dyrt da 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi holder til ved Haukeland. Vi hadde oppstart 3 mnd etter første samtale, altså etter henvisning. Mislykket forsøk, ventetid 6 mnd på neste forsøk. Så ventetiden varierer nok litt. Denne gangen er ventetiden 3 månder igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2017 den 23.08, ...sunny... skrev:

Takk for svar☺️ Virker som det er ganske lang ventetid da. Så var det denne tålmodigheten. Vurderer å gå privat mens jeg venter. Men det er jo bra dyrt da 🤔

Dyrt er det! Vi har vel brukt rundt 100’, men jeg er gravid nå så føler det var verdt det😊 ca 20’ av disse ville vi brukt i det offentlige også (medisiner og egenandeler). Men er du tålmodig så er jo det ikke noen grunn til å haste i vei med privat behandling. 

Anonymkode: d131d...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2017 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Dyrt er det! Vi har vel brukt rundt 100’, men jeg er gravid nå så føler det var verdt det😊 ca 20’ av disse ville vi brukt i det offentlige også (medisiner og egenandeler). Men er du tålmodig så er jo det ikke noen grunn til å haste i vei med privat behandling. 

Anonymkode: d131d...05e

Gratulerer så mye! 😁😁😁😁

Anonymkode: 6807e...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn som resultat av ICSI på Haukeland 😀 Ettersom det er offentlig, er det endel ventetid, men sånn er det bare. For min del var det definitivt verd det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...