Gå til innhold

Hvorfor handler nesten alle sanger om kjærlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror nesten ikke jeg har hørt en eneste sang som ikke handler om kjærlighet på noen måte? 

Vel...noen ganger handler de om ons, norske russesanger og slik -_- . Men stort sett, handler sangen om kjærlighet uansett hvilken sang :P noen som vwt hvorfor?

Anonymkode: 7979f...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi at som Aksel Sandemose sa, er det kun kjærlighet og mord som er verdt å skrive om, og det ville være trist om alle sanger handlet om mord.

Anonymkode: 5297a...179

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Kjærlighet er et essensielt og gjennomgående tema for alle mennesker. Noe man kan enes om, noe man kan relatere til på tvers av andre meninger og ulikheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hører ikke på mye annet enn forflatet pop hvis man tror dette er sant.

Anonymkode: 85ce6...7e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

When a bird sings It is not for the contribution of music.. spørsmålet ditt har et logisk og naturlig svar hvis du tenker deg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert derfor jeg nesten utelukkende sverger til Red Hot Chili Peppers. Kjærlighetspiss er oppbrukt.

Anonymkode: 420bb...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert derfor jeg nesten utelukkende sverger til Red Hot Chili Peppers. Kjærlighetspiss er oppbrukt.

Anonymkode: 420bb...763

Du er bra blind på øret hvis du  ikke fatter at anthony preiker om kjærlighet da.

Anonymkode: 9be07...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er bra blind på øret hvis du  ikke fatter at anthony preiker om kjærlighet da.

Anonymkode: 9be07...305

På flere plan ja. Jeg unngår det typiske love-sangene. Kjærligheten de synger om kan settes inn i flere forskjellige relasjoner, og ikke bare romantisk.

Anonymkode: 420bb...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På flere plan ja. Jeg unngår det typiske love-sangene. Kjærligheten de synger om kan settes inn i flere forskjellige relasjoner, og ikke bare romantisk.

Anonymkode: 420bb...763

Fint det, da er vi enige.. musikk og alle andre former for kunst er parringsrop...

Anonymkode: 9be07...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På flere plan ja. Jeg unngår det typiske love-sangene. Kjærligheten de synger om kan settes inn i flere forskjellige relasjoner, og ikke bare romantisk.

Anonymkode: 420bb...763

Men TS sa jo heller ikke at det handlet om romantisk kjærlighet. ;)

Kjærlighet kan jo ende opp i veldig mange tema, vennskap, ensomhet, smerte, tap, død, kjærlighet til naturen, livet, ting, sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fint det, da er vi enige.. musikk og alle andre former for kunst er parringsrop...

Anonymkode: 9be07...305

DDE og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...