Gå til innhold

Hvor lenge forventer dere damer at et samleie skal vare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forspillet er jo endel av sexen, så litt lengre enn 3 min hadde vært fint. 

Uansett, kvalitet over kvantitet. Og en kjappis er også kos. 

Vi kan ha sex i alt fra 5 min til flere timer. Noen ganger holder vi på hele natta, men da er det selvsagt pauser til både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varier jo veldig. Fra 5min til 40 min. Spørs hvor kåte vi er, hvor mye forspill vi trenger og om vi skal ha litt oral først osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvor mye tid vi bruker på annet, men normalt har vi sex i 40- 90 minutter, og penetrasjon 50- 80 % av tiden. Men ulike stillinger og hastighet underveis, og roer gjerne helt ned i perioder, hvor han nærmest bare ligger inni meg, kysser, koser og terger, så jeg blir helt desperat etter mer. (Han er så stor og sterk at han kan låse meg helt fast, så jeg har da ikke mulighet til å selv sørge for mer bevegelse.)

Alt under 30 min regner jeg som en kjappis. Det kan også være godt til tider, men jeg er for bortskjemt med å nyte lenge til at jeg hadde synes det var ok hver gang. Stort sett har han full kontroll på egen utløsning, så når jeg er mettet kommer han "på bestilling". Jeg kan velge når jeg vil ha og hvor jeg vil ha, og han leverer. :rodmer:

Av og til er det også litt gøy å vippe ham ut av denne kontrollen, og få ham til å komme før han hadde tenkt. Jeg synes det er litt deilig å ta den kontrollen fra ham, men han blir like irritert på seg selv hver gang, så jeg begrenser dette til av og til. :) (Sex under 30 min regner ikke han som en kjappis, men som en "tømming", og da bebreider han seg selv for å ikke ha tilfredsstilt meg godt nok. Selv om jeg påtar meg "skylden". Han mener han bør ha bedre kontroll enn som så, uansett hva jeg finner på.)

En mann som bare leverer inn og ut, gjerne i hastig tempo, ville jeg gått lei av etter maks 5 min. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på. Noen ganger er det kjekt å holde på lenge (med pauser) og utsette orgasme, andre ganger er det stas å komme fort og heller sove lenge inntil hverandre etterpå. Er ikke alltid det er penetrasjon som er i fokus, heller. Og når det er det, kommer det mye an på stillingen og vinkelen hvor godt det treffer. Hvis det foregår på morgenen eller han er trøtt, vil jeg heller ha 3 min kjapt levert med stål, enn 30 min med en halvstiv en. Innlevelse er også viktig. Hvis jeg får et heftig kyss, kan jeg nesten komme av det og da går resten mye av seg selv.... Ofte flytter vi oss mellom rom og stillinger, og det tok en stund før jeg skjønte at han gjør det for å utsette sin egen orgasme hehe... For meg er det ett fett om det er samme eller ulik stilling. Som regel er jeg den som kommer først, og da holder vi på til han kommer og jeg får min orgasme nummer to. 

Med den forrige partneren min hadde jeg som regel mer langvarig sex (sex i timesvis, tror neppe vi noen gang hadde sex kortere enn en time), mens med han her er det gjerne mer kjappiser og heller oftere sex (kanskje sex både etter jobb og før vi legger oss). Tipper turtallet blir det samme. Det er bare en litt annen måte å gjøre det på... 

Anonymkode: bb5e3...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør dere om jeg mener inkludert oralsex osv. Samleie er samleie.

Anonymkode: 10dc3...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventer sjelden noe, men jeg foretrekker minst 15 minutter samleie :) 

Anonymkode: 25f89...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

 

Men da er de vel snakk om mer en kun penetrering vel? Eller mener det penetrering i 40 min til 3 timer?

Anonymkode: 09256...a2c

Det er greit dere skal 40 min- 3 timer. Men hvor mange min bruker dere under onannering???

Anonymkode: 5375c...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra fem minutter til 30-45 minutter kanskje. Bare samleie. Vil si at vi nok oftest enten har økter, inkludert forspill, oralsex osv, på enten 5-15 min totalt (kjappis), eller 60-90 min ("ordentlig"). Kjappis er greit i blant, men burde ikke bli mer vanlig enn det å ta seg litt tid...

Synes ofte menn er for kjappe. Ikke nåværende samboer heldigvis. Men så sliter jeg ikke så mye med å bli og holde meg våt heller da, så kan gjerne bli penetrert lenge, så lenge intensiteten varieres litt underveis.

Anonymkode: 4baae...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit dere skal 40 min- 3 timer. Men hvor mange min bruker dere under onannering???

Anonymkode: 5375c...4a1

Alt fra 2 til 20 minutter når jeg onanerer. Onanering er noe helt annen enn penetrering. Er jo på klitten vi er mest følsomme og inni vagina er ganske følelsesløs og trenger myyye mer stimuli for å bli sensitiv og bygge opp orgasme. Er også helt anderledes å onanere med seg selv, da kjenner man akuratt hvilken bevegelse, fart og trykk som er godt og kan endre akuratt når man vil istedet for at en annen gjør det på deg. 

Anonymkode: e4d75...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-30 min. Oppvarming, oral også samleie. Så litt kos..... 

Selve samleiet tar ikke så lang tid. Trenger ikke det. Gir ikke meg så mye. Blir lett sår. Har mine triks sån at han kommer etter 5-10 min....

Anonymkode: 75594...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer at det skal vare i minst 15 minutter, men er best når det varer mye lenger. 
Under 10 minutter er i mine øyne bare latterlig, en ting er om det er en langvarig kjæreste man ellers har ofte lengre sex med som man tar en kjappis med iblandt, men er det en date eller one night stand så forblir vedkommende bare en one night stand for å si det sånn. Ja vet at alle kan ha en dårlig dag iblandt og nye partnere kan være nervøse osv, men livet mitt er for kort for å ha dårlig sex! 

Anonymkode: 97549...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ti-femten minutt holder i massevis. Da har jeg kommet i mål minst én gang og begynner å føle meg ferdig. Holder vi på mye lengre da blir jeg bare sår.

Anonymkode: 0e371...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...