Gå til innhold

Bra datingsider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen forslag til bra datingsider? Har prøvd sukker og match tidligere og syntes ikke de var noe bra. Har også prøvd noen andre hvor det var lite å hente. Hva er dere erfaringer med hva som er gode sider? Jeg er kvinne i voksen alder, så regner med tinder ikke er tingen for meg hvertfall. 

Anonymkode: aeb9b...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 40, og har prøvd Tinder. møtte en veldig hyggelig mann der, uten at det ble full klaff da. men vi datet et par månder. Den er grei nok, liker at man kun kan bli kontaktet av dem  man har vist interesse for selv. Ulempen er at det blir veldig overfladisk da mange ikke skriver noe som helst så man har bare et par dårlige bilder å vurdere folk ut fra. Jeg liker ikke Møteplassen, der blir jeg kontaktet av veldig mange menn langt utenfor mine preferanser både på alder (både yngre og eldre) og bosted, og der opplever jeg at mange ikke godtar å bli avvist. Jeg liker sukker, men der er det rett og slett tørke på interessante menn i mitt område og alder nå. Så jeg er litt oppgitt... Trenger rett og slett tips selv også. Men det må være sider som mange bruker for å få litt utvalg, og da tror jeg de mest kjente er veien å gå. Youlove har jeg aldri hørt om før...

Anonymkode: 06738...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tråden er ryddet for spam.

Papirfly, mod.

 

Ryddet for reklame.

Tekola, teamleder.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...