Gå til innhold

"Var det planlagt?"


Gjest Cocosa

Anbefalte innlegg

Jeg har over 50 kollegaer der jeg jobber og det kan til tider virke som alle mener de har "rett" på informasjon.. jeg har egentlig bare en god venninne på jobben og resten er altfor perifere til at jeg ønsker å dele veldig private ting med dem.. jeg er nå gravid 6+4, men før jeg ble det virket det som noen av dem hevdet å ha rett på å få vite hvorfor jeg som hadde "alt" på stell ikke hadde barn enda.. grunnen min var samboer som holdt igjen/ikke var klar og dette slet vi med på hjemmebane. Jeg lot meg presse til å fortelle noen kollegaer dette, og etter noen uker presterte hun ene som hadde vært med på samtalen å begynne å legge ut til meg om at vi ikke burde vente for lenge pga at hun visste om en som var 26 som var komt i overgangsalderen  (jeg er 29). Jeg gruer meg til det blir kjent at jeg er gravid, ser for meg at jeg må snakke mye om det..

Anonymkode: 8afc5...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Så du lurer på om vi brukte prevensjon da vi hadde samleie? Hvordan det?"

Anonymkode: cf69c...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mamma da jeg var 20 og får fortsatt dette spørsmålet når folk blir overrasket over at jeg har en 7-åring.

 

Jeg ser VIRKELG ikke problemet :P Jeg ler litt og sier nei det var det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen her spurte «Gravid? Hvordan klarte dere det?»

Nei, altså, i detalj, liksom?

Er jo forberedt på å ta «praten» med ungene, men 60 år gamle gubber får finne den informasjonen annetsteds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hactar skrev:

Naboen her spurte «Gravid? Hvordan klarte dere det?»

Nei, altså, i detalj, liksom?

Er jo forberedt på å ta «praten» med ungene, men 60 år gamle gubber får finne den informasjonen annetsteds.

For et spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hactar skrev:

Naboen her spurte «Gravid? Hvordan klarte dere det?»

Nei, altså, i detalj, liksom?

Er jo forberedt på å ta «praten» med ungene, men 60 år gamle gubber får finne den informasjonen annetsteds.

Det spurte svigermor om også! Det hun ikke vet er at vi gikk gjennom ivf i to år før det klaffa...tror det bare glapp ut da, for hun ble så glad og overraska. Tror de som sier sånt bare plumper ut med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...