Gå til innhold

Musikk nå for tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor finner man inspirasjon til musikk nå for tiden? 

Jeg har ikke radio, men der sender de bare det samme opp igjen og opp igjen. Jeg er ikke så veldig glad i sånn pop-party musikk som det går mye i for tiden. Skulle gjerne oppdaget noe nytt (ev gammelt). 

Anonymkode: 974cb...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ivy skrev:

Hva pleier du å høre på ? Sjangre, artister ?

Jeg liker godt rock, ganske mye innenfor den sjangeren, som er ganske bred. 

Liker godt Muse, Seigmen, Highasakite, Kaizers Orchestra, Bastille, The Script, Imagine Dragons, Arctic Monkeys, The 1975.

Jeg hører også en del på litt hardere rock, men det er ikke det jeg leter etter nå.

Anonymkode: 974cb...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/3/2017 at 11:19 PM, AnonymBruker said:

Hvor finner man inspirasjon til musikk nå for tiden? 

Jeg har ikke radio, men der sender de bare det samme opp igjen og opp igjen. Jeg er ikke så veldig glad i sånn pop-party musikk som det går mye i for tiden. Skulle gjerne oppdaget noe nytt (ev gammelt). 

Anonymkode: 974cb...9d0

Kanskje du finner noe her?

 

Anonymkode: 16d55...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidal legger ut både spillelister med nye ting innen ulike sjange, samt at for hver sjanger har de nye låter og nye album på sjanger-hovedsiden. 

Anonymkode: bb567...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2

Jeg får forslag fra Spotify hele tiden, basert på det jeg hører mest på. Har funnet mye på den måten. Bruker også shazam aktivt, via den har jeg funnet masse. Mange artister som ikke er mainstream eller hørt i Norge, det får jeg via Spotify :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidal har også låtradio og artistradio. Så om du har en artist/låt du liker, kan du sette på artist/låtradioen og få musikk som ligner/er relatert. 

Anonymkode: bb567...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2017 den 8.51, canacas skrev:

Jeg får forslag fra Spotify hele tiden, basert på det jeg hører mest på. Har funnet mye på den måten. Bruker også shazam aktivt, via den har jeg funnet masse. Mange artister som ikke er mainstream eller hørt i Norge, det får jeg via Spotify :)

Hvordan får du forslag fra Spotify?

Anonymkode: 974cb...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du forslag fra Spotify?

Anonymkode: 974cb...9d0

Spotify gir meg forslag basert på spillelistene mine. Scroller jeg helt ned på listene står det gjerne 5-10 sanger der som Spotify mener vil passe inn i lista. Jeg kjører også radio basert på en sang, og da får jeg ofte opp 8-10 sanger jeg ikke har på noen av mine lister, basert på den sangen jeg lager radio av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...