Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

Jeg er på ingen måte noen ekspert, men synes den siste instaposten hennes også så merkelig ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Kaffemonsteret skrev:

Jeg er på ingen måte noen ekspert, men synes den siste instaposten hennes også så merkelig ut. 

Flere som synes det.

Virker nesten som hun ubevisst prøver å etterligne CBE.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke et spesielt skarpt blikk for photoshop og ikke saumfarer jeg sosiale medier etter det heller, men for meg syntes redigeringen åpenbar; kjøkkenbenker heller sjelden brått nedover. Og så i en reklamepost for Adams matkasser av alle ting. Hvorfor? Det var ikke akkurat som at situasjonen påkrevde rumpe. Hun kunne løst det på sånn ca fem hundre bedre måter. Det bare virker så dumt. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Maskopi skrev:

http://imgur.com/a/P4eg6

 

Ikke vanskelig å se at det er redigert ved midjen, se på treet bak henne. Flaut

Når en redigerer rumpe i reklame for en matkasse, tenker jeg at man har en lav terskel for å redigere generelt. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre dame prøver desperat å være sexy....

21 minutter siden, kidnapkid skrev:

Når en redigerer rumpe i reklame for en matkasse, tenker jeg at man har en lav terskel for å redigere generelt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maskopi skrev:

http://imgur.com/a/P4eg6

 

Ikke vanskelig å se at det er redigert ved midjen, se på treet bak henne. Flaut

Det er jo greit redigert foran henne også, hvis ikke det er noen særdeles merkelige trær der hun har tatt bildet... Hun som er så flott fra før, så unødvendig! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er morsomt er jo at svigerfaren hennes både er fotograf og fotografLÆRER. Jeg lurer faktisk på om Jonas også har vært innom feltet. Kunne fått litt hjelp med denne redigeringen da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas Forsang, ja. Vi husker jo hans offisielle avskjed med seriøs journalistikk; hans skjønnmalende portrett av Caroline Berg Eriksen da hun ble tatt i systematisk løgn. Et relativiserende forsvar, som en vennetjeneste til Magnus Rønningen - fotballfruens daværende PR-rådgiver. Habilt par.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Maskopi skrev:

http://imgur.com/a/P4eg6

 

Ikke vanskelig å se at det er redigert ved midjen, se på treet bak henne. Flaut

Fatter ikke vitsen?! Hun er da flott som hun er! Dette blir FOR DUMT av ei dame på 40. Djisess. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER dere helt sikre på dette? For da har jeg gått 5 på.., jeg har nemlig bestilt Adams matkasse, fordi jeg trodde man fikk slik flott sprettrompe av maten i den:grine:

 

:ironi:

Bare flaut å gjøre slikt, uansett alder! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er siste bildet borte fra snap også :-) Tydelig at bloggerene følge med på KG ;-)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Nå er siste bildet borte fra snap også :-) Tydelig at bloggerene følge med på KG ;-)

De har så godt av en reality check at det håper jeg virkelig de gjør... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kom det greit frem av podcasten hun og Synnøve Skarbø beærer eteren med at hun tar null selvkritikk når det gjelder hele den nevnte Pfu-sagaen. Det ble tydelig at hun ser seg selv som offeret i den saken ...

Selvrettferdig muchos.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve er sykt bra på den podden da. Vanessa er ikke i samme liga. Og veldig merkelig og si føkkings hele tiden når du er 40 år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...