Gå til innhold

Er du ærlig om antall sex partnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ingenting2

Enda ikke fått spørsmålet. Tør påstå det innebærer at jeg treffer utelukkende voksne menn uten mindreverdighetskomplekser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, canacas skrev:

Enda ikke fått spørsmålet. Tør påstå det innebærer at jeg treffer utelukkende voksne menn uten mindreverdighetskomplekser. 

Hva om du skulle treffe en med mindreverdighetskomplekser da? Som til alt overmål fortalte deg sitt antall, og det var halvparten av ditt?

Og han var en bra fyr?

Anonymkode: a4239...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du skulle treffe en med mindreverdighetskomplekser da? Som til alt overmål fortalte deg sitt antall, og det var halvparten av ditt?

Og han var en bra fyr?

Anonymkode: a4239...15c

En med mindreverdighetskomplekser tiltrekkes neppe av meg. Han er redd meg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, canacas skrev:

En med mindreverdighetskomplekser tiltrekkes neppe av meg. Han er redd meg. :sukk:

Tror du komplekser gjennomsyrer et menneske, eller kan være på visse områder?

Eller er der sånn at du oser såpass av sex at en mann som ikke er helt sikker på seg selv der, vil skygge unna?

Jeg spør, fordi jeg har vært til køys med jenter/kvinner som har vært tøffe i trynet, men usigelig kjedelig likevel. 

Anonymkode: a4239...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe som interesserer verken han eller meg. Dette spørsmålet har aldri kommet opp. Men jeg svarer ærlig hvis han spør. Bryr meg ikke om han har hatt sex med en eller hundre før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært klok nok til å aldri spørre. Om han hadde spurt tror jeg at jeg hadde pyntet litt på det ja. Nå har jeg ikke så mange, men jeg har et par jeg føler at ikke teller, så jeg hadde nok pent hoppet over dem. :) 

Han vet selvsagt at jeg har hatt noen partnere før ham, og jeg spurte ham en gang om han hadde foretrukket at jeg var jomfru da vi møttes. Svaret var klinkende klart "Nei! Herregud nei!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt ærlig og har ikke noe problem med det :) Men for å være helt ærlig så er jeg ikke så interressert i folk som har et problem med andres antall sexpartnere.

Anonymkode: af88a...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selvsagt ærlig. Tror ikke et forhold der man bedrar hverandre er noe å satse på. 

Anonymkode: cabc5...331

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Enda ikke fått spørsmålet. Tør påstå det innebærer at jeg treffer utelukkende voksne menn uten mindreverdighetskomplekser. 

Alle liker å definere virkeligheten slik at de selv fremstår i et positivt lys, gitt, og da kjenner ikke fantasien noen begrensning. For de må ha mindreverdighetskomplekser, og ikke et annet verdisyn. 

Anonymkode: cabc5...331

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, canacas said:

Enda ikke fått spørsmålet. Tør påstå det innebærer at jeg treffer utelukkende voksne menn uten mindreverdighetskomplekser. 

Det må ikke handle om mindreverdighetskomplekser. Noen er rett og slett bare nysjerrige :) 

Anonymkode: af88a...af9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Dette er ikke noe som interesserer verken han eller meg. Dette spørsmålet har aldri kommet opp. Men jeg svarer ærlig hvis han spør. Bryr meg ikke om han har hatt sex med en eller hundre før meg.

Dette!

Anonymkode: b9730...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han hadde spurt, ville jeg spurt tilbake med hvorfor han ville vite det.

Han har ingenting med det å gjøre, akkurat som at jeg ikke ville spurt han om det samme.

Men om han absolutt måtte vite det, så hadde jeg vært ærlig. Jeg har over 10, men under 20 og skammer meg ikke (ENDA) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du komplekser gjennomsyrer et menneske, eller kan være på visse områder?

Eller er der sånn at du oser såpass av sex at en mann som ikke er helt sikker på seg selv der, vil skygge unna?

Jeg spør, fordi jeg har vært til køys med jenter/kvinner som har vært tøffe i trynet, men usigelig kjedelig likevel. 

Anonymkode: a4239...15c

Oser sex? I all verden. Nei, det oser ingenting av meg. Men jeg er en ganske hard person, en usikker mann skygger unna. 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle liker å definere virkeligheten slik at de selv fremstår i et positivt lys, gitt, og da kjenner ikke fantasien noen begrensning. For de må ha mindreverdighetskomplekser, og ikke et annet verdisyn. 

Anonymkode: cabc5...331

Å spørre om antall handler ikke om verdier. 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må ikke handle om mindreverdighetskomplekser. Noen er rett og slett bare nysjerrige :) 

Anonymkode: af88a...af9

Nysgjerrig, helt til du får svaret. Da blir du usikker, redd, lei deg og dytter usikkerheten din foran deg som sinne og anklagelser. Var en tråd om omtrent dette her i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, canacas said:

Nysgjerrig, helt til du får svaret. Da blir du usikker, redd, lei deg og dytter usikkerheten din foran deg som sinne og anklagelser. Var en tråd om omtrent dette her i går. 

Joda, det er sikkert noen som reagerer sånn. Sikkert også flertallet. Men ikke alle. Man starter liksom ikke tråder om at man fikk vite det og at det gikk helt greit :P 

Anonymkode: af88a...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, det er sikkert noen som reagerer sånn. Sikkert også flertallet. Men ikke alle. Man starter liksom ikke tråder om at man fikk vite det og at det gikk helt greit :P 

Anonymkode: af88a...af9

Godt poeng. Jeg forstår bare ikke behovet for å vite. Jeg har ikke sansen for å pule rundt selv, men trenger virkelig ikke vite antallet til typen likevel. Hva skal jeg med den informasjonen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke ærlig om jeg blir spurt. Føler egentlig at jeg er prippen og lite promiskiøs, men jammen har jeg forsynt meg godt underveis...Tror ikke jeg vet det nøyaktige antallet en gang... og det er litt skamfullt egentlig. Men kanskje det er noen mannebein der ute som ikke husker meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selvsagt ærlig. Tror ikke et forhold der man bedrar hverandre er noe å satse på. 

Anonymkode: cabc5...331

Vil ikke si at det er å bedra noen om man pynter litt på sannheten. Når du finner deg en type så er det fremtiden som gjelder og ikke fortiden ;) 

Anonymkode: 4f6a7...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, canacas skrev:

Oser sex? I all verden. Nei, det oser ingenting av meg. Men jeg er en ganske hard person, en usikker mann skygger unna. 

Å spørre om antall handler ikke om verdier. 

Nysgjerrig, helt til du får svaret. Da blir du usikker, redd, lei deg og dytter usikkerheten din foran deg som sinne og anklagelser. Var en tråd om omtrent dette her i går. 

Men hvorfor skal da en mann som har et område med dårlig selvtillit skygge unna? Hvor kommer koblingen "hun virker hard, så jeg som ikke har 100% tro på min seksualitet bør skygge unna, selv om jeg er vellykket, tjener godt, og har ting på plass"? Om du ikke fremstår som ekstremt seksuell, er det ingen grunn til at en mann som ellers vet godt om seg selv skal styre unna. Du kan ikke skremme en mann fysisk, men du kan selvsagt være så uhøflig at han ikke gidder å ha noe med deg å gjøre. Det har dog ikke noe med styrke å gjøre. 

Anonymkode: a4239...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...