Gå til innhold

Hva tenker dere om det nye designet her?


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg er glad for at jeg kom inn på KG ganske sent i dag. Jeg ser ikke så mange forandringer? Bortsett fra hjertene, og de har jeg allerede sagt at jeg hater i en annen tråd.

Jeg har en eller annen 'style' aktiv i Firefox, så jeg blir kanskje ikke rammet av at det er for lyst? Alle flater bortsett fra tekstområdet, er i dust beige eller mørkere. Ble tipset om dette tillegget etter forrige oppdatering, i en tråd som etter hvert ble 54 sider lang.

Jeg vet ikke hvordan jeg får lagt til denne tråden som favoritt etter omleggingen, derfor skrev jeg rett og slett et innlegg. Regner med de fikser favorisér-mulighetene etter hvert :)

Ser nå at innleggsnumrene mangler. Håper og tror at de kommer på plass igjen.

Endret av Zenobia
La til innleggsnummer-etterlysning
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mest irriterende så langt er at de har gjemt favoritter under "more". Hvorfor?? Når det ligger bare en ting under knappen. 

Anonymkode: 92532...d23

Det er jo bare å trykke på Mine Innlegg? Favoritter ligger der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Ser ut til at det har skjedd noen forandringer på forumet. Hva er deres umiddelbare inntrykk?

Hjertefunksjonen er helt idiotisk. Holder med poeng.

Anonymkode: 81778...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg kommer til å tilpasse meg denne oppdateringen som tidligere oppdateringer, selv om det kanskje tar litt tid  ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal man bruke hjerte og når skal man bruke poeng? Kan man bruke begge deler?

Anonymkode: 30b54...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...