Gå til innhold

Skrått og generelt rasistisk


Norre

Anbefalte innlegg

Mitt inntrykk er at det er et flertall av rasistiske, kranglete og dumme folk her på KG. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Norre skrev:

Mitt inntrykk er at det er et flertall av rasistiske, kranglete og dumme folk her på KG. Hva tenker dere?

Hva mener du med kranglete? Og dum i hvilken sammenheng?

Anonymkode: 0a03d...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noen få som er ekstremt aktive.

Håper det i alle fall :Pmen ja enig, det skaper sykt dårlig stemning. Føler jeg har forvillet meg inn på et naziforum for tiden.

Anonymkode: 085a8...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasistiske uttalelser ser jeg lite til da moderator teamet slår hardt ned på dette. Rasisme blir ryddet bort raskt og brukeren får ofte skarpe advarsler.

Hva angår IQ så ligger nok snittet til KG på 100, akkurat som ellers i samfunnet. Så at vi KG brukere er dummere enn resten av befolkningen stiller jeg meg svært skeptisk til.

KG representerer tverrsnittet av befolkningen. Forskjellen er at på et anonymt forum så er tilbøyeligheten til å dele meninger og tanker høyere enn den er i virkeligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Norre skrev:

Mitt inntrykk er at det er et flertall av rasistiske, kranglete og dumme folk her på KG. Hva tenker dere?

Ikke akkurat rart at folk er "rasistiske" så mange terrorhendelser det er om dagen.

Er du overrasket av at folk skjønner sannheten eller?

Anonymkode: a2c8f...c17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det eneste som skal til for at man blir kalt rasist eller nazist av fascister her på KG er at man ikke deler deres mening eller mener noe annet enn dem, ja, da blir det fort veldig mange nazister da, ja, faktisk alle som ikke er enige med fascistene blir jo da automatisk nazister

Anonymkode: 0e315...9a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med kranglete? Og dum i hvilken sammenheng?

Anonymkode: 0a03d...b46

Kverulerende og lite villig til å se nyanser. Vrir på temaet. Hissig på person. Dårlig eller ensidig informert. Leser ikke hele tråden før man svarer, og buser derfor ut med gjentagelser eller ting som er irrelevant. Språk og rettskrivning som en femteklassing. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat rart at folk er "rasistiske" så mange terrorhendelser det er om dagen.

Er du overrasket av at folk skjønner sannheten eller?

Anonymkode: a2c8f...c17

Og sannheten er...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når det eneste som skal til for at man blir kalt rasist eller nazist av fascister her på KG er at man ikke deler deres mening eller mener noe annet enn dem, ja, da blir det fort veldig mange nazister da, ja, faktisk alle som ikke er enige med fascistene blir jo da automatisk nazister

Anonymkode: 0e315...9a5

Kommer vel litt an på hva man mener og hvordan man fremlegger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, WubWub skrev:

Rasistiske uttalelser ser jeg lite til da moderator teamet slår hardt ned på dette. Rasisme blir ryddet bort raskt og brukeren får ofte skarpe advarsler.

Hva angår IQ så ligger nok snittet til KG på 100, akkurat som ellers i samfunnet. Så at vi KG brukere er dummere enn resten av befolkningen stiller jeg meg svært skeptisk til.

KG representerer tverrsnittet av befolkningen. Forskjellen er at på et anonymt forum så er tilbøyeligheten til å dele meninger og tanker høyere enn den er i virkeligheten.

Ser den. 👍🏻🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er noen få som er ekstremt aktive.

Håper det i alle fall :Pmen ja enig, det skaper sykt dårlig stemning. Føler jeg har forvillet meg inn på et naziforum for tiden.

Anonymkode: 085a8...621

Mye "gruff" under overflaten, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Norre skrev:

Kommer vel litt an på hva man mener og hvordan man fremlegger det?

Ikke etter min erfaring. Du trenger ikke mer enn å se til det som skjer i USA for tiden. Mange folk var i mot fjerning av en sørstats statue, så de protesterte. Blant protestantene så var det en del ny-nazister og ekstremister, så da mente fascistene (Black lives matter/ anifa) at alle som var for å beholde statuene var nazister og at det da var greit å være voldelige mot dem. Man kan jo også se det ved at president Trump gikk ut og fordømte nazistene på høyresiden, men han fordømte også fascistene på venstresiden, og som resultat vrir media det til at han støtter nazister, når alt han sa var at han støttet de som fredlig gikk i toget og fordømte de som var voldelige, fra begge sider.

Anonymkode: 0e315...9a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke etter min erfaring. Du trenger ikke mer enn å se til det som skjer i USA for tiden. Mange folk var i mot fjerning av en sørstats statue, så de protesterte. Blant protestantene så var det en del ny-nazister og ekstremister, så da mente fascistene (Black lives matter/ anifa) at alle som var for å beholde statuene var nazister og at det da var greit å være voldelige mot dem. Man kan jo også se det ved at president Trump gikk ut og fordømte nazistene på høyresiden, men han fordømte også fascistene på venstresiden, og som resultat vrir media det til at han støtter nazister, når alt han sa var at han støttet de som fredlig gikk i toget og fordømte de som var voldelige, fra begge sider.

Anonymkode: 0e315...9a5

Jeg er klar over at det alltid er minst to sider av en sak. 👍🏻 Jeg mener Trump er fullstendig uegnet som president og jeg synes han taklet denne saken ekstremt klønete, hvilket (igjen) har ført til kaos rundt ham. Men pressedekningen har vært for ensidig, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Alt mulig er viss nok veldig "rasistisk" i dagens samfunn...    

Anonymkode: 8e569...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig å påstå at alle som ikke støtter en uansvarlig innvandringspolitikk, blir definert som rasister, idioter og nazister. Det skal faktisk en god del mer til enn det, for å kunne ta i bruk de ordene om andre mennesker. De som ikke er med på den snillismekarusellen vi er vitne til for tiden, skal tydeligvis bare holde kjeft, se på nyhetene og innfinne seg med at vi skal ruinere vår egen kultur og velferd.

Anonymkode: ca942...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker er at det eldste trikset i boka er spitt og hersk.

Vi må stå sammen nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Alt mulig er viss nok veldig "rasistisk" i dagens samfunn...    

Anonymkode: 8e569...281

Mange blander "rase" med kultur og religion. Det er et problem. Når en muslim gjør noe faenskap sier man at det er fordi han er et jævla sotrør. Sannheten er at han er slem. Og slemme individer finnes i alle farger, former, kulturer og religioner.

Slemme individer må slås hardt ned på - alltid! Men å straffe vennene og slektningene i samme slengen, er idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Latterlig å påstå at alle som ikke støtter en uansvarlig innvandringspolitikk, blir definert som rasister, idioter og nazister. Det skal faktisk en god del mer til enn det, for å kunne ta i bruk de ordene om andre mennesker. De som ikke er med på den snillismekarusellen vi er vitne til for tiden, skal tydeligvis bare holde kjeft, se på nyhetene og innfinne seg med at vi skal ruinere vår egen kultur og velferd.

Anonymkode: ca942...e8b

Jeg støtter ikke åpne grenser eller at vi skal gjøre om Slottet til moské, hvis du tror det. 🙂 Jeg mener derimot at folk må skille mellom individ og gruppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Norre skrev:

Kverulerende og lite villig til å se nyanser. Vrir på temaet. Hissig på person. Dårlig eller ensidig informert. Leser ikke hele tråden før man svarer, og buser derfor ut med gjentagelser eller ting som er irrelevant. Språk og rettskrivning som en femteklassing. 🙂

Er nok endel av dette. Men ikke flertallet. Man må kanskje regne med at endel skrudde eller med dårlig oppvekst må få ut litt gruff. Men så kan man håpe at de får løftet blikket litt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...