Gå til innhold

treningstifhts med ekstra høyt liv?


LilleL

Anbefalte innlegg

hvor kan jeg finne treningstights med ekstra høyt liv, gjerne opp til ribbein? har to fra getinspired og en fra 2xu, men ser ikke ut til at dette er så lett å få tak i lengre.

etter xantall fødsler er det godt å ha noe som både holder magen på plass og hvor det ikke gjør noe om genseren eller toppen glir opp under økta.

for ja dette hemmer meg.

 

legg gjerne ved linker, har skjekket getinspired, x-life, 2xu, ellos, HM, sportamore, sportmann osv osv..

så kanskje jeg må ha noen utenlandske sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cubus har noen hold inn tights. De er ganske høye i livet og super gode. Ikke gjennomsiktig heller da de er litt tykke I stoffet. Koster 299,- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MissPierce skrev:

Cubus har noen hold inn tights. De er ganske høye i livet og super gode. Ikke gjennomsiktig heller da de er litt tykke I stoffet. Koster 299,- 

kan man trene i disse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aimn har noen, Rönisch også. Syns egentlig jeg ser mye av dette i de ulike nettbutikkene; x-life, Get Inspired og tights.no.

Anonymkode: 9371b...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falke! Litt dyr, men veldig verdt prisen. Mulig den ikke ser fullt så høy ut på bilder eller før du tar den på deg, men jeg kan ha den opp til sports-BHen så det ser ut som en heldrakt om jeg vil :laugh:

Anonymkode: 06bd9...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det jo litt an på hvor høy du er, men for meg som er helt gjennomsnittlig (1,67), rekker disse meg over navlen:

Blacc Speed - budsjettfavoritten! SÅ myk og god, og ikke gjennomsiktig.

Blacc Heather - litt tykk i stoffet, men god å ha på. Ikke gjennomsiktig.

Aim'n High Waist - den ultimate favoritten. Som å ikke ha på noe. Ikke gjennomsiktig.

Röhnisch - jeg har en som kan minne om denne. Livet er VELDIG høyt på meg, og rekker meg opp til sports-bh'en. Denne kan jeg ikke bruke på kondistreninger, fordi jeg føler at den hindrer meg i å puste skikkelig. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...