Gå til innhold

Hvorfor er det så mange innvandrere på kjøpesentere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange invandrere på kjøpesenteret? Er jeg i lekebutikken er 80% innvandrere med bortskjemte barn som får alt de peker på. Er det dette skattepengene våre går til? Merker jeg blir mektig provosert.

Anonymkode: c4c52...732

Fordi det er status for dem å være på senter.Det være seg enten å bare henge for å glo på andre,eller shoppe med en haug med skrikerunger på slep.

I mange innvandrermiljø utøves dessuten en svært streng sosial kontroll med andre individer,særlig unge ugifte jenter.Det er mange som "spionerer" og følger nøye med hva andre foretar seg.

Anonymkode: 29144...bdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.8.2017 den 20.26, AnonymBruker skrev:

Øuhm, så kjøpesentre er kun forebeholdt 10. generasjons nordmenn? Du vet det at det knapt finnes et eneste sted i VERDEN i vår moderne verden hvor det bor kun de som slekter på de som bodde der for hundre år siden sant? Du finner norsk-orienterte restauranter i India og Kazakstahn, jeg synes nesten du burde protestere mot dem og, rett skal være rett i tilfelle. For du skjønner kanskje at uansett hva din holdning er til dette så kommer ikke verden til å gå baklengs, sant? Så enten kan du være dømmende, sur og grinete i livet, eller så kan du være åpen, glad og aksepterende -det er faktisk de eneste valgene du har. 

Til info: Spania er drittlei av sydenturister som er med på å ødelegge landet og maange av de er jo, gjett tre ganger da; NORDMENN! Her i Norge møter jeg jammen meg idioter som klager over at de ikke snakka norsk på hotellet de bestilte eller at de ikke kunne finne noe sted som selger kjøttkaker i brun saus. Jeg har møtt nordmenn som etter både 10 og 20 år i div. "sydenland" som aldri på de årene de har hatt ferieleilighet, har lært seg språket, de kan knapt engelsk. 

Den største forskjellen på de som reiser på ferie og de som flykter er at de som flykter faktisk FLYKTER!!!

Vi er heldige her oppe, vi kommer ikke fra verdens navle, vi er et lite land oppi nord som stort sett har vært bønder. Vi er laaangt unna der jordas befolkning oppstod, vi er småttisene som klarte oss fordi andre labd redda oss fra fattigdom, nød og sult -husk at vi ikke engang var vårt eget land for bare litt over 100år siden. Kongefamilien vår er dansk og engelsk -vil du kaste ut de og? 

Blir det ikke litt slitsomt å tenke på at du aldri kan dra på ferie ut av norge? Flytte kan du iallefall ikke!! For du kan jo ikke det, da bryter du med din egen tullete norm.

(Psst. tror kanskje kemnerkontoret høtes ut som en bedre arbeidsplass enn lekebutikken om du er såpass sur av deg. Bare et tips!)

Anonymkode: fd6a2...56b

Ja, men vi er ikke dem. Det betyr ikke at vi må være som dem, eller strebe etter noe annet. Er jo som å si til en person 'ikke vær deg selv, vær som alle andre'. Fungerer alltid bra, det. :) Ikke sant? 

Bare et tips ...

Anonymkode: e585b...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2017 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Fordi det er status for dem å være på senter.Det være seg enten å bare henge for å glo på andre,eller shoppe med en haug med skrikerunger på slep.

I mange innvandrermiljø utøves dessuten en svært streng sosial kontroll med andre individer,særlig unge ugifte jenter.Det er mange som "spionerer" og følger nøye med hva andre foretar seg.

Anonymkode: 29144...bdb

For et liv. Følge med på andre. Er ikke verdt å leve engang. Fullstendig tomt og meningsløst. 

Synes det er rart at nordmenn bare lar det skje. Dette er gift i praksis. Voksne mennesker gjenkjenner og registrerer et problem. Hvem bortforklarer? 

Hvem kommer med unnskyldninger mot noe som har så store konsekvenser? Har aldri hørt om noen som argumenterer for at kreften gjør dem sterk og frisk. Men kanskje jeg bare er fordomsfull. Gleder meg til den dagen noen anbefaler å få kreft. 

Anonymkode: e585b...15e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2017 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange invandrere på kjøpesenteret?

Anonymkode: c4c52...732

Det er ikke det på CC Vest. Ikke tjukke folk heller.

Anonymkode: 15247...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I lunsjpausen i går var jeg innom Oslo City for å kjøpe noe elektronikk til jobben. Jeg kødder ikke, men minst 80% av de jeg så på senteret var enten pakkiser eller somaliere. Hva er grunnen til dette tro?

Anonymkode: c670a...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg kødder ikke,

Anonymkode: c670a...714

Du kødder.

Anonymkode: 15247...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2017 den 20.53, Regn skrev:

Hvorfor er det så mange rasister på KG?

Hvorfor skal rasist begrepet misbrukes så mye? 

Det må være lov å bemerke ting med innvandrere som ikke er positivt uten noen polistisk korrekte skal komme trekkende med rasismekortet. 

 

Anonymkode: 4abd0...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal rasist begrepet misbrukes så mye? 

Det må være lov å bemerke ting med innvandrere som ikke er positivt uten noen polistisk korrekte skal komme trekkende med rasismekortet. 

 

Anonymkode: 4abd0...281

 

Og det må da være lov å påpeke rasisme uten å bli kalt politisk korrekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye rasistisk å påpeke at mange innvandrere henger på kjøpesenter på dagtid, ganske mange fordi de ikke har jobb. Det er selvfølgelig et problem på lik linje med mange etniske nordmenn som heller ikke har jobb og henger på de samme kjøpesentrene. Om utviklingen fortsetter kan vi si farvel til velferdsstaten innen 20 år. 

Anonymkode: a1833...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de synes at det er godt å komme ut av leiligheten de også og at da kjøpesenteret er for dem en fin plass å se andre folk.

Mange innvandrere får ikke jobb, nettopp fordi de er innvandrere. Skal de bare sitte hjemme i leiligheten sin da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, emilie123 skrev:

Kanskje de synes at det er godt å komme ut av leiligheten de også og at da kjøpesenteret er for dem en fin plass å se andre folk.

Mange innvandrere får ikke jobb, nettopp fordi de er innvandrere. Skal de bare sitte hjemme i leiligheten sin da? 

Forskjell på får ikke og gidder ikke pga får alt alikevel.

Anonymkode: af70e...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...