Gå til innhold

Matt ferskenfarget øyenskygge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har forslag? :) Jeg likte Tete a tint, Bamboo og Samoa silk fra MAC men de fins dessverre ikke lenger. De fleste "dupes" er i utgåtte paletter, så dem får man heller ikke tak i :P Kjøpte øyenskygger fra MakeupGeek i Creme Brulee og Peach smoothie men de tørker ut huden min, så jeg tror ikke jeg tåler dem.

Er på utkikk etter noe sånt:

mac_teteatint001.jpg

mac_bamboo_002_product.jpg

Anonymkode: 24178...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Cavia skrev:

ABC gum fra urban decay? Eller litt for lys?

Takk for tips! Jeg så faktisk på bilder av den før jeg lagde tråden og lurte på om den kunne funke :P Den så litt lys ut på bildene men det hender jo at de er mørkere i virkeligheten. Har du den selv? :)

Anonymkode: 24178...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Jeg så faktisk på bilder av den før jeg lagde tråden og lurte på om den kunne funke :P Den så litt lys ut på bildene men det hender jo at de er mørkere i virkeligheten. Har du den selv? :)

Anonymkode: 24178...a82

Jeg har både abc gum og samoa silk. Den er en del lysere, men den er fin og passer beskrivelsen "matt ferskenfarget" og jeg synes UD skygger ikke gir problemer med å være tørre ( for meg).

Her er bilde. Jeg er sånn 90% sikker på at den er samoa silk, for jeg vet at jeg har den :P Har også sammenlignet med "vanlig" beige (den halvoppbrukte :P ) , og man kan se den er mye mer ferskenfarget enn den.

 

IMG_0837.JPG

Endret av Cavia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cavia skrev:

Jeg har både abc gum og samoa silk. Den er en del lysere, men den er fin og passer beskrivelsen "matt ferskenfarget" og jeg synes UD skygger ikke gir problemer med å være tørre ( for meg).

Her er bilde. Jeg er sånn 90% sikker på at den er samoa silk, for jeg vet at jeg har den :P Har også sammenlignet med "vanlig" beige (den halvoppbrukte :P ) , og man kan se den er mye mer ferskenfarget enn den.

 

 

Tusen takk! Så snill du er som til og med tok bilde! :blomst: Jeg er liker UD-skygger kjempegodt så nå ble jeg glad! :laugh:

Anonymkode: 24178...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Så snill du er som til og med tok bilde! :blomst: Jeg er liker UD-skygger kjempegodt så nå ble jeg glad! :laugh:

Anonymkode: 24178...a82

Bare hyggelig!:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner flere hos The Balm. Jeg elsker min i Bon Voyage fra The Balm.

Anonymkode: bb455...349

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du finner flere hos The Balm. Jeg elsker min i Bon Voyage fra The Balm.

Anonymkode: bb455...349

Takk for tips! :)

Anonymkode: 24178...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips :) Det er kanskje ikke så mange matte skygger der?

Jeg har bestilt abc gum fra Urban decay som Cavia anbefalte men tar gjerne imot flere tips. Man kan aldri ha for mange øyenskygger :P

Anonymkode: 24178...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/18/2017 den 10.52, O.G. skrev:

Inglot skal ha matte fersken/aprikos øyeskygge

Takk for tips! :)

Anonymkode: 24178...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...