Gå til innhold

Fjerner dere ansiktshår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke hår i ansiket, men om jeg hadde, ville  jeg fjernet allt med laser uansett hva det hadde måttet koste.

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh gosh ja. Nå som jeg er gravid, er det helt ute av kontroll. Føles som om det vokser metervis hver dag. Takk Gud for mørkere tider nå ;p må nappe hver dag på haka, og vokse hver uke.

vanligvis er det beina og overleppe som vokses.

Anonymkode: 6ddc3...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at jeg ikke gidder å bruke tid på å fjerne mer hår enn håret på leggene en sjelden gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker også en del tid på hårfjerning. Hvor lang tid tar det for deg å barbere seg hver dag? Jeg tror jeg bruker ca. 30 minutter. 3,5 timer i uka... Spør ikke for å være frekk, kun av nysgjerrighet. 🙂

Anonymkode: 4ed3f...c26

Sitter ikke med stoppeklokke, så dessverre er det vanskelig å oppgi helt nøyaktige tidspunkt :) Men jeg kan opplyse om at jeg dusjer hver dag, så da er mulighetene der for å variere hvordan jeg vil gjøre det. Jeg kan ta en kjapp barbering (underliv/armhuler), og tror ikke dette tar mer enn to minutter (selve barberinga, altså). Eller jeg kan være i dusjen i opptil 20 minutter, men da tar jeg meg mer tid, og prøver å ta det meste av hår. Armhuler er prioriteten for min del, helt klart, deretter bein/underliv. 

Setter av kanskje 5 minutter hver dag til å se etter/fjerne svarte hår på hals/hake, eller lange hvite hår. Voksing av ansiktet gjør jeg kanskje annen hver uke, og bruker nok under 20 minutter på dette.

Anonymkode: 8ca96...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2017 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Sykt om man skal drive å vokse av seg hårene på armene, magen og fingrene også liksom. Anonymkode: a37a4...16f

Det er egentlig like sykt som å fjerne alt det andre håret som "alle" må fjerne. Alle har jo sånn, som du skriver. ;) 

Anonymkode: 29ac2...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...