Gå til innhold

Mannen fant ut han er steril. Så kona velger å ha sex med ex kjæresten istedenfor behandling slik at de kan gå barn What the fuck?????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Vet ikke hvilken av de som fungerte. Tror det var clomid. Økte testosteronnivået mitt også og gav økt sexlyst

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Bra for deg hvis det var alt som skulle til. Men jeg syns uansett det eneste slemme denne dama gjør er at hun insisterer på å ligge med eksen, siden det er eneste delen som er urimelig og helt unødvendig. 

Anonymkode: 59dcb...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra for deg hvis det var alt som skulle til. Men jeg syns uansett det eneste slemme denne dama gjør er at hun insisterer på å ligge med eksen, siden det er eneste delen som er urimelig og helt unødvendig. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Men det har jeg jo også sagt. Klart hun vil ha barn. Men hun er sleip. Tipper på de har holdt på bak ryggen hans 

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det har jeg jo også sagt. Klart hun vil ha barn. Men hun er sleip. Tipper på de har holdt på bak ryggen hans 

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Det ligger relativt mye bekreftelse i at hun har vært med mannen sin i 10 år, ønsker barn med han og har prøvd å lage barn med eksen i 2! år.  Du skal være bra usikker som mann om det ikke er verdt noe. Hvis hun på død og liv ville ha noen andre, hadde hun gått for lengst.  

Anonymkode: 59dcb...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger relativt mye bekreftelse i at hun har vært med mannen sin i 10 år, ønsker barn med han og har prøvd å lage barn med eksen i 2! år.  Du skal være bra usikker som mann om det ikke er verdt noe. Hvis hun på død og liv ville ha noen andre, hadde hun gått for lengst.  

Anonymkode: 59dcb...33a

Absolutt ikke. Folk er lett sammen med kjæresten sin selv om de har elskere på siden eller ikke egentlig vil være i forholdet 

Det kryr jo av slike  her på kg

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, men.. Bruker vi nå også reddit som en pålitelig kilde? Reddit? Virkelig? Er det ikke nok på the onion i dag? Har hørt eavisa kanskje har noen nye saker. Kanskje vi skal ta alt som står der for god fisk og mens vi er i gang.

Anonymkode: 309ca...457

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Folk er lett sammen med kjæresten sin selv om de har elskere på siden eller ikke egentlig vil være i forholdet 

Det kryr jo av slike  her på kg

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Hvis du først skal slutshame funker det dårlig å bruke en kvinne som har vært sammen med en mann i 10 år og prøvd å lage barn med han i 2. Da har hun mest sannsynlig planer om å bli livet ut med han.

Det er ingen som gidder gå inn i eller bli i forhold med noen de ikke er interessert i. Det er ikke så gøy å forholde til andre at man gidder være så idiot med mindre man tror personen er verdt bryderiet.

 

Anonymkode: 59dcb...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du først skal slutshame funker det dårlig å bruke en kvinne som har vært sammen med en mann i 10 år og prøvd å lage barn med han i 2. Da har hun mest sannsynlig planer om å bli livet ut med han.

Det er ingen som gidder gå inn i eller bli i forhold med noen de ikke er interessert i. Det er ikke så gøy å forholde til andre at man gidder være så idiot med mindre man tror personen er verdt bryderiet.

 

Anonymkode: 59dcb...33a

Tror virkelig du må lese reddit posten. Du er helt på ville veier

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager, men.. Bruker vi nå også reddit som en pålitelig kilde? Reddit? Virkelig? Er det ikke nok på the onion i dag? Har hørt eavisa kanskje har noen nye saker. Kanskje vi skal ta alt som står der for god fisk og mens vi er i gang.

Anonymkode: 309ca...457

Reddit er et forum akkurat  som kg. Bare mer seriøst. Så ja. Syke ting skjer ute i verden du skulle bare vist

Den reddit posten er blitt snakket om flere steder. Den er legit

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror virkelig du må lese reddit posten. Du er helt på ville veier

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Jepp, jeg leste bare HI og din gjenfortelling, men har lest artikkelen nå og du er en løgner. Eksen er ikke en eks. Det var en fling hun var med på college og det står ingenting om at hun tenkte ligge med han for å få barn, bare at hun tenkte bruke han som donor. 

Det står også at hun har stått ved mannens side mens han har vært en jævla egoist som har investert masse penger med høy risiko som heldigvis gikk riktig vei, og deretter nektet å la seg undersøke og la skylda for infertilitet på henne i flere år der hun gjorde alle mulige ting selv for å være fruktbar, før han gadd dra rævva si til legen de kunne si at det var han som var problemet. noe de kunne funnet ut mye tidligere om han ikke var en dust.  Jeg har full forståelse for at hun ikke gidder danse etter hans pipe lenger. Jeg skjønner ikke at noen som helst orker være med så egoistiske menn. Respekt til henne. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg leste bare HI og din gjenfortelling, men har lest artikkelen nå og du er en løgner. Eksen er ikke en eks. Det var en fling hun var med på college og det står ingenting om at hun tenkte ligge med han for å få barn, bare at hun tenkte bruke han som donor. 

Det står også at hun har stått ved mannens side mens han har vært en jævla egoist som har investert masse penger med høy risiko som heldigvis gikk riktig vei, og deretter nektet å la seg undersøke og la skylda for infertilitet på henne i flere år der hun gjorde alle mulige ting selv for å være fruktbar, før han gadd dra rævva si til legen de kunne si at det var han som var problemet. noe de kunne funnet ut mye tidligere om han ikke var en dust.  Jeg har full forståelse for at hun ikke gidder danse etter hans pipe lenger. Jeg skjønner ikke at noen som helst orker være med så egoistiske menn. Respekt til henne. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Oversatt:

"Alt er menns feil! Vræææl! Buhu!"

Anonymkode: e276c...cb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller barnløs enn å være så respektløs overfor mannen min.  Jeg får ikke barn for enhver pris og jeg ville heller latt mannen behandles så jeg/vi kunne fått vår egen. Sæddonor er heller ikke noe for meg, men har ingenting i mot det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oversatt:

"Alt er menns feil! Vræææl! Buhu!"

Anonymkode: e276c...cb5

Akkurat hvorfor er ikke denne mannen et rasshøl??Han hadde faen fortjent at dama bare rundpulte "flingen" og lot han sitte der med den infertile penisen sin og rotne.

Anonymkode: 59dcb...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat hvorfor er ikke denne mannen et rasshøl??Han hadde faen fortjent at dama bare rundpulte "flingen" og lot han sitte der med den infertile penisen sin og rotne.

Anonymkode: 59dcb...33a

Fordi han er et offer.

Anonymkode: e276c...cb5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette er vanskelig å svare på når jeg leser Reddit posten. Han lager mye ut av at han måtte stå alene og ikke kunne snakke med noen, og at han følte seg sårbar når det viste seg at han var problemet, og kona la skylda på han. Samtidig hadde han jo faktisk gjort nøyaktig det samme mot henne i 2 år først, ved å nekte at han kunne ha en rolle i det, og insistere på at problemet lå hos henne, og ikke ville imøtekomme noe som helst. Jeg tenker nok at denne kona var rimelig pissed off og såra for at han har stukket hode i sanda og nektet plent å undersøke, fordi mandigheten hans var så skjør at den ikke tålte det. De kunne jo ha satt i gang og fått dette barnet mye tidligere hvis han ikke var så redd for mandommen sin. Jeg hadde nok også fått en reaksjon hvis jeg hadde gått og følt på slikt, og attpåtil fått ettertrykkelig beskjed av mannen min gang på gang om at jeg var problemet, også viser det seg at det ikke var sånn. Det er jo en enorm belastning, men han viser jo ingen vilje til å prøve å se akkurat den biten fra hennes side. Det er nok en gang manndommen hans som er viktigst.

Når det kommer til det med et barnløst ekteskap er det jo mange som er enige at det er en fryktelig belastning for de som veldig sårt ønsker barn og ikke kan. Reaksjonen stammer nok fra noe av det jeg nevnte over også. Hans skjøre manndom er jo faktisk en stor årsak til at hun har gått og proppet i seg det ene og det andre, følt seg utilstrekkelig og antageligvis veldig alene i 2 år. Nå syns jeg ikke ultimatum er greit, men han har jo bidratt til å skape denne situasjonen ved å nekte alt mulig annet rart før dette. 

Når det kommer til donoren så syns jeg ikke det er greit å ha seg med noen andre når man er gift, uten at man har en avtale om dette i ekteskapet, selvfølgelig. Hun skulle naturligvis ha brukt en klinikk, uansett om hun ville velge en donor de kjente eller ikke. Og hun skulle ha snakket med mannen sin før hun utleverte han til en felles bekjent. 

Så de har begge vært med på å skape denne situasjonen. Det er veldig skjevt skrevet i HI her inne, det tar ingen høyde for hvilken rolle mannen har spilt i dette, og han er langt fra så uskyldig som du prøver å få det til.

Anonymkode: 27e78...d25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Kun syke kjerringer som gjør sånt. Langt i fra normalen heldigvis. Friske mennesker holder ikke på sånn. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg leste bare HI og din gjenfortelling, men har lest artikkelen nå og du er en løgner. Eksen er ikke en eks. Det var en fling hun var med på college og det står ingenting om at hun tenkte ligge med han for å få barn, bare at hun tenkte bruke han som donor. 

Det står også at hun har stått ved mannens side mens han har vært en jævla egoist som har investert masse penger med høy risiko som heldigvis gikk riktig vei, og deretter nektet å la seg undersøke og la skylda for infertilitet på henne i flere år der hun gjorde alle mulige ting selv for å være fruktbar, før han gadd dra rævva si til legen de kunne si at det var han som var problemet. noe de kunne funnet ut mye tidligere om han ikke var en dust.  Jeg har full forståelse for at hun ikke gidder danse etter hans pipe lenger. Jeg skjønner ikke at noen som helst orker være med så egoistiske menn. Respekt til henne. 

Anonymkode: 59dcb...33a

Wow her er mannen egoistisk? Typisk kvinner og snu det helt om

Do fucking what om han for 8 år siden tok en økonomisk risk? Hva har det med noe som helst  å gjøre.

Jeg har selv vært inne på den orginale reddit posten hvor det står at det er en ex.

Og vis du bruker hjernecellene dine du har fått utdelt og leser teksten om igjen. Så har hun planer om å ha sex med exen for å få barnet.  Fysisk samleie. For så å gå tilbake til han andre

Makan hvordan noen kjerringer klarer å snu hele situasjonen.  Her er det kvinnen som er irrasjonell. Danse etter hans pipe? Han høres  ut som en cuck som gjør alt dama sier

Anonymkode: 5f8b4...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns dette er vanskelig å svare på når jeg leser Reddit posten. Han lager mye ut av at han måtte stå alene og ikke kunne snakke med noen, og at han følte seg sårbar når det viste seg at han var problemet, og kona la skylda på han. Samtidig hadde han jo faktisk gjort nøyaktig det samme mot henne i 2 år først, ved å nekte at han kunne ha en rolle i det, og insistere på at problemet lå hos henne, og ikke ville imøtekomme noe som helst. Jeg tenker nok at denne kona var rimelig pissed off og såra for at han har stukket hode i sanda og nektet plent å undersøke, fordi mandigheten hans var så skjør at den ikke tålte det. De kunne jo ha satt i gang og fått dette barnet mye tidligere hvis han ikke var så redd for mandommen sin. Jeg hadde nok også fått en reaksjon hvis jeg hadde gått og følt på slikt, og attpåtil fått ettertrykkelig beskjed av mannen min gang på gang om at jeg var problemet, også viser det seg at det ikke var sånn. Det er jo en enorm belastning, men han viser jo ingen vilje til å prøve å se akkurat den biten fra hennes side. Det er nok en gang manndommen hans som er viktigst.

Når det kommer til det med et barnløst ekteskap er det jo mange som er enige at det er en fryktelig belastning for de som veldig sårt ønsker barn og ikke kan. Reaksjonen stammer nok fra noe av det jeg nevnte over også. Hans skjøre manndom er jo faktisk en stor årsak til at hun har gått og proppet i seg det ene og det andre, følt seg utilstrekkelig og antageligvis veldig alene i 2 år. Nå syns jeg ikke ultimatum er greit, men han har jo bidratt til å skape denne situasjonen ved å nekte alt mulig annet rart før dette. 

Når det kommer til donoren så syns jeg ikke det er greit å ha seg med noen andre når man er gift, uten at man har en avtale om dette i ekteskapet, selvfølgelig. Hun skulle naturligvis ha brukt en klinikk, uansett om hun ville velge en donor de kjente eller ikke. Og hun skulle ha snakket med mannen sin før hun utleverte han til en felles bekjent. 

Så de har begge vært med på å skape denne situasjonen. Det er veldig skjevt skrevet i HI her inne, det tar ingen høyde for hvilken rolle mannen har spilt i dette, og han er langt fra så uskyldig som du prøver å få det til.

Anonymkode: 27e78...d25

Langt fra uskyldig? Atte hææ? At han ikke trodde problemet lå hos han men skjyødte det på henne ang fertilitet? Ja kjempe slemt sant?

Det er ikke barnløst ekteskap som er casen her. Jeg skjønner jo om hun vil bryte forholdet vist hun ikke kan få barn om hun blir

Men her kommer hun med en unnskyldning for å knulle exen og snakker om meget private emner til folk som ikke står dem nær og som mannen hater for obvious reasons.

Det er det som er dilemmaet her og problemet. At hun fysisk skal ha sex med ham for å få barnet og ikke ta spermprøve fra han på sykehuset. Virker som en elendig unnskyldning for å ha sex med ham. Og som noen sier i tråden at de kan ha hatt en ting på siden mens de var sammen er fullt mulig. Hvem er det som har kontakt med pulevenner liksom? Når man er gift

Anonymkode: 5f8b4...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå at noen forsvarer det her. At kvinnen skal ligge med eksen sin for å bli gravid? Snakk om å undergrave mannen sin! 

Jeg har vært ufrivillig barnløs selv, så jeg vet hvor vondt det er. Men jeg hadde da ikke pult eksen fordet! Det er jo mannen min jeg ville bli gravid med.

Om hun har sex med eksen så vil de jo alltid ha et slags forhold, han vil jo alltid være far.

Nei, i slike tilfeller så lar man enten mannen prøve ut behandling eller man bruker donorsæd. Håper mannen hennes går fra henne, så kan hun sitte der. 

Anonymkode: 79002...0a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...