Gå til innhold

Er det frekt å selge en gave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For rundt 4 måneder siden fikk jeg et nettbrett av faren min. Det var ikke nytt, men et han hadde til bruk selv. Jeg har egentlig aldri hatt bruk for nettbrett, men han insisterte på at jeg kunne få det.

veldig snilt av han!! 

Men jeg ser nå ar det ikke blir brukt.. Det ligger mest i en skuff, og jeg vurderer å selge det? Eller burde jeg spørr om han heller vil ha det tilbake? 

Føler alt jeg gjør blir frekt, men vil ikke såre han :( 

Anonymkode: c6d29...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville fortalt han at det ikke blir brukt også spurt om han vil ha det tilbake eller om jeg bare skal selge det. Jeg vet at min far ikke hadde blitt såret av det. Men vet jo ikke med din far :) 

Anonymkode: f5135...c30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker med ham om det først. Si at du ser at det aldri blir brukt, og spør om han vil ha det tilbake. Hvis han ikke vil det, si at du i så fall kommer til å selge det. Man kan alltids si at gitt er gitt osv, men det er klokt å ta det opp med giveren. Husk at han har gitt deg det i beste mening, og hvis ikke du vil ha det kan det hende at han vet om noen andre som kan få det. 

Anonymkode: 3dc2a...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Min eks, solgte en gave hun fikk av meg, jeg ble faktisk glad da jeg fikk høre det, dog fordi jeg vet hun ikke har alværden med penger..  

Anonymkode: e4f01...5c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...