Gå til innhold

Hvordan innrede bolig? For dummies!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg skal straks flytte i ny leilighet og har aldri helt fått til å få det slik jeg ønsker. Det blir liksom bare hummer og kanari. 

Hva begynner man med? Har dere noen tips til hvordan man går frem når man skal innrede fra skratch? 

I need help! 😅😅

Anonymkode: eedb7...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GulSol

Begynn med farger. Finn farger som funker ilag. Drit i mote. Ombring deg selv med ting som gjør deg glad. 

Men husk for all del at glass hører til over kjøkkenvasken og søppelbøtten hører til under kjøkkenvasken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post noen bilder og si hva du liker, så kan photoshoppe litt for deg. Er andreårs design student..

Anonymkode: 4c2c8...55b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter møblene dine der det er plass til dem. Det er ikke verre enn det. 

Anonymkode: 83a25...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvilken stil du har og hva du liker. Mange instagramkontoer som gir inspirasjon, men det viktigste er at det blir personlig.

Anonymkode: b37a9...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i trender, det viktige er at du liker det. Det kan være vanskelig å vite hva man liker, jeg anbefaler det å bruke pinterest og instagram for å få inspirasjon. Lagre de bildene som ligner på slik du vil ha det. Det er også greit å starte med de store tingene, og ikke skaffe alt på en gang. Fyll på etterhvert med småmøbler, tekstiler og pynteting som du liker.

Anonymkode: 599f3...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...