Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for og få henne tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt mellom meg (21år) og dama (21år) for en uke siden, dette var hennes avgjørelse og jeg respekterer den avgjørelsen 100% selv om det gjør utrolig vondt og miste henne. Hun hadde mistet føelsene for meg sa hun, hun hadde gått rundt og tenkt på dette i 4-5 måneder uten og si noe, men hun sa det for 1 måned siden hvor vi da tok en pause og jeg flyttet hjem. 

Vi har vært sammen i 5år og vært samboere i 1,5år og etter at vi flyttet sammen har ting gått litt nedover de siste 6 månedene. vi har gått veldig mye oppå hverandre og ikke funnet på noe spesielt og vi har følt at vi har mistet oss litt for vi har ikke vært så mye med venner eller funnet på noe morsomt sammen, vi har hatt det bra men det har tært på forholdet. Jeg bare føler at det forsatt er noen følelser igjen for vi har akkurat pusset opp og bestilt tur til New York og hun sa at hun ikke ville at det skulle bli slutt men at hun bare ikke hadde noe mere og gi nå. Jeg har også vært en litt sjalu kjæreste, men dette er noe jeg jobber veldig med for og bli kvitt.

Kan man vis man går over lengre tid og tenker på noe bli påvirket av det? for hun har jo gått lenge og tenkt og blitt sliten og usikker av det, hun har også en stressende jobb som hun bruker mye tid og krefter på, så kan det ha noe si? at hun tok den avgjørelsen litt fort. 

Er det noen sjanse for og finne tilbake til hverandre? Vi har ikke snakket sammen siden det ble slutt, for jeg har ikke lyst til og ringe og sendte medlinger hele tiden for og trygle henne til og ta meg tilbake for det hjelper ingen av oss. så er det best og la henne få litt avstand nå og la henne leve litt og være ute med venner og kose seg og satse på at hun føler et savn etter en stund? Vis dere har noen tips tar jeg de gladelig imot. 

Anonymkode: 4e4bc...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke gjort en dritt. Tar hun kontakt bare si at det var trist og at dette ikke var noe du ønsket, si fra at om hun ønsker kontakt får hun ta initiativ. Har hun gått å grublet på dette i lang tid på egenhånd er hun egentlig ikke noe å samle på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette tråd nummer tre om samme tema? 

Anonymkode: 7b6ef...73f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posta du ikke denne i går og? 

Nei, når hun i mange måneder mener følelsene har vært borte så kan du ikke på noen måte vekke de igjen. Gå videre! 

Anonymkode: 65b28...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...