Gå til innhold

Flau over mannen som glor og GLOOOR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.7.2017 den 16.02, AnonymBruker skrev:

han gikk selvsagt rett i forsvarsposisjon og kom med noen frekke komm. om min kropp og at jeg bare misunnelige på henne som var stram og fin.... 

Anonymkode: 3b744...5e8

Hvor gammel var han sa du? 

Anonymkode: b62c7...bcf

Endret av Ann Christin
Ryddet for slettet sitat. Ann Christin. mod
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, takk for innspill.

Forsøkte å ta det opp i sted mens alle var ute, han gikk selvsagt rett i forsvarsposisjon og kom med noen frekke komm. om min kropp og at jeg bare misunnelige på henne som var stram og fin.... :fart2:

Han oppfører seg som en tulling og det er 5 dager til vi skal hjem. 

Anonymkode: 3b744...5e8

Fy flate så dårlig gjort overfor deg. Hva om din søster tar en prat m ham? Hun bør jo også ta ansvar for å skjerme jentene og får det vel også med seg..særlig om du forteller henne om dine observasjoner. 

Og som sagt; ville aldri kunne fortsatt m en slik mann og han vil vare bli eklere. 

Anonymkode: 6433a...a30

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, takk for innspill.

Forsøkte å ta det opp i sted mens alle var ute, han gikk selvsagt rett i forsvarsposisjon og kom med noen frekke komm. om min kropp og at jeg bare misunnelige på henne som var stram og fin.... :fart2:

Han oppfører seg som en tulling og det er 5 dager til vi skal hjem. 

Anonymkode: 3b744...5e8

Hvis denne historien overhodet er sann - hvor finner dere disse mennene?

Jeg fatter ikke hvordan såpass mange kvinner som jeg ser her på KG har en så avsindig lav standard på hva slags menn de etablerer seg med. 

Endret av Marie90
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å tro på denne historien. At han sier at du er misunnelig fordi hun er så stram og fin? Tviler på at det har blitt sagt.

Anonymkode: a71ec...db6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, takk for innspill.

Forsøkte å ta det opp i sted mens alle var ute, han gikk selvsagt rett i forsvarsposisjon og kom med noen frekke komm. om min kropp og at jeg bare misunnelige på henne som var stram og fin.... :fart2:

Han oppfører seg som en tulling og det er 5 dager til vi skal hjem. 

Anonymkode: 3b744...5e8

Nei da, det er absolutt ikke 5 dager til dere skal hjem. Dere reiser hjem i morgen.

Alle har jo lagt merke til ham, og alle synes han oppfører seg som en tosk. Alle har stor sympati med deg, så det blir ingen overraskelse for noen at dere reiser hjem i morgen tidlig.

Om datteren deres kan sitte på med noen i slekta så kan hun være igjen, men du og far reiser hjem.

Voksne mannen. Oppfører seg som en tulling. Gjett om ikke ungjenta på 16 kommer til å fortelle all verden om den ekle gamle gubben på hytta.

Anonymkode: b416c...523

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og bare for å ha sagt det, je er 1.74 og veier 62 kg. har født 3 barn. Lit slapp hud på magen, noen bleknede strekkmerker og that's it. 

TS

Anonymkode: 3b744...5e8

Uansett hvordan kona hadde sett ut, er det ikke greit å sikle slik over disse jentene. Men når du i tillegg har født tre unger og er såpass fit, så er han ikke bare ekkel med veldig urimelig og utakknemlig.

Anonymkode: 6433a...a30

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke kommentarer om DIN kropp? Hvilken mann med et snev at integritet får seg til å behandle dama/kona si på den måten? Kanskje han vil starte en selvrefleksjon i løpet av kort tid,  la han få en dag eller to på seg. Du har noen gode poeng og argumenter her inne ved en dialog til senere. Lykke til! Sikkert på at du er en flott og nydelige dame. Ekte menn bygger opp kvinnen i sitt liv, de med mindreverdighetskomplekser gjør noen ganger det motsatte. Dessverre!

Anonymkode: cf55c...874

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert på dine vegne. Det rister i kroppen av sinne.

Jeg hadde en ex som jeg tok i å kikke på jenter helt ned til 13 års alderen. Siste dagen vi var sammen så spurte han om jeg ikke ville ha overnattingsbesøk av nieser, søskenbarn osv som var/hadde barn i den alderen. Jeg sa rett ut at det er uaktuelt. Jeg inviterer ikke barn inn i et hjem med en voksen mann som ikke ser hvor grensene går. Jeg flyttet ut samme dag, og leverte samtidig pcn inn til politiet. 

Jeg gremmes av voksne mennesker som tenner på ungdommer. De er over seksuell lavalder ja, men kjære vene. Hva hadde de sagt hvis det var deres egen datter? 

Anonymkode: 4f2f8...024

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og bare for å ha sagt det, je er 1.74 og veier 62 kg. har født 3 barn. Lit slapp hud på magen, noen bleknede strekkmerker og that's it. 

TS

Anonymkode: 3b744...5e8

Du må ikke tenke på at det har noe med deg å gjøre at han holder på slik. Men fy, så respektløst. Bare fortell han at han oppfører seg som en gris, og hvis han ikke tar seg sammen litt så mister du tenningen på han. Det hadde iallefall jeg gjort. Noe så umodent og tåpelig. Ser på det som at man egentlig er litt kort i tangegangen hvis man holder på slik åpenlyst, og til og med rett foran deg😡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke helt å tro på denne historien. At han sier at du er misunnelig fordi hun er så stram og fin? Tviler på at det har blitt sagt.

Anonymkode: a71ec...db6

Typisk konklusjon fra personer som har veldig snevre liv og omgangskrets og ikke har truffet så mange mennesker i livet. De vet eller forstår ikke at folk er ulike dem selv.  

Anonymkode: 6433a...a30

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
25 minutter siden, Marie90 skrev:

Hvis denne historien overhodet er sann - hvor finner dere disse mennene?

Jeg fatter ikke hvordan såpass mange kvinner som jeg ser her på KG har en så avsindig lav standard på hva slags menn de etablerer seg med. 

De finner dem et godt stykke inn i fantasiland tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fortjener bedre, TS. Skjønner at det ikke er så lett med felles barn, men jeg ville tenkt nøye igjennom fremtiden din med denne mannen. Ikke et godt forbilde for barna deres, i både hvordan han oppfører seg mot deg og mot andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de gjentar dårlige mønstre fra barndommen. Eksempel; trampet foreldrene over dine grenser vil datteren som regel adoptere den uvanen få en mann som også ikke respekterer henne slik han burde gjøre.

Leste nettopp en opplysende artikkelen i Aftenposten som fastslo dette mønsteret.

Anonymkode: a936b...fdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bedt han om å dra øynene til seg og komme seg hjem å pakke tingene sine. 

Anonymkode: 7c8bf...9a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvor finner dere disse psyko mennene enkelte av dere gifter dere med? Herregud as 

Anonymkode: 0f07e...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her, takk for innspill.

Forsøkte å ta det opp i sted mens alle var ute, han gikk selvsagt rett i forsvarsposisjon og kom med noen frekke komm. om min kropp og at jeg bare misunnelige på henne som var stram og fin.... :fart2:

Han oppfører seg som en tulling og det er 5 dager til vi skal hjem. 

Anonymkode: 3b744...5e8

Æsj! Send han hjem nå! Tenk på din søster og niese, det er din jobb nå å beskytte barna fra mannen din. Jeg skjønner godt at du blir flau, men jeg skjønner ikke at du orker å være sammen med en mann som seksuelt trakasserer tenåringer, spesielt når det er din egen familie! Han spionerer på dem når de dusjer! Du kan ikke bare stå og se på at det skjer og "prøve å ta det opp med han" uten å gjøre noe mer.

Selvfølgelig nekter han og vrir skylda over på deg, han VET innerst inne at dette er langt over grensa.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han om han hadde satt pris på om en like gammel mann som han sendte slike blikk til deres barn.

Anonymkode: 2fc92...c1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at denne jenta flørter tilbake, hun syns nok det er ekstremt ubehagelig, og vet ikke hvordan hun skal takle det. Hun er jo bare 16 år. For en pinlig fyr, æsj. Direkte ekkelt. 

Anonymkode: 66a36...eba

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...