Gå til innhold

"Women only" festival i Sverige


hocane

Anbefalte innlegg

1 time siden, herzeleid skrev:

Skal de ekskludere mannlige artister og? I såfal tror jeg ikke det blir noe stort savn. 

Finnes det i det hele tatt store jenteband?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, herzeleid skrev:

Skal de ekskludere mannlige artister og? I såfal tror jeg ikke det blir noe stort savn. 

Vet ikke jeg. 

Er strippere utelatt fra mens only clubs? :P

Sånn for å sette det på spissen. 

Anonymkode: b4134...a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt å bevitne dette forfallet. 

Dette er nok dessverre bare første skritt mot fullstendig kjønnssegregering. Neste ledd blir svømmehaller, taxier, busser , tog osv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje på tide at jeg bytter mitt juridiske kjønn i norge. så slipper jeg mer diskriminering. (i tillegg er det jo kjekt å være eneste mannfolket på en ren jentefest)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være fordomsfull, men det høres ut som en festival som for det meste "lesber" ville gått på. Man risikerer å bli sextrakkassert av dem i stedet... 

Dessuten kan alle velge kjønn selv i dagens sverige, så voldtektsmenn kan jo lett lyve om kjønnet sitt og komme inn likevel.

 

Anonymkode: 18507...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 15.13, PeachZero skrev:

Haha så morsom den holdninga der, at det liksom er menn sitt kollektive ansvar å holde klåfingra menn unna dere. Greit, hvis kvinner må betale ekstra for biletter for å finansere egne soner. Er ikke menn som skal bøte økonomisk for at kvinner trenger egne soner for seg selv.  

 

Men ja, er noe å tenke på for menn som white knighter og ellers har alt for stor respekt for kvinner. Chivalry og kvinnesjåvenisme lever i beste velgående, og vi beveger oss stadig mot et samfunn som gjør kvinner til en priviligert særklasse, der de skal ha egne soner, egne tog, egne taxier, egne yrkesgrupper etc så marginaliserer menn og menns muligheter i samfunnet. Skremmende utvikling om vi får like tilstander her som i andre kvinnedominerte helveteshull som INdia osv, der menn ikke engang kan komme seg på jobben fordi togene kun tar kvinnelige passasjerer. 

Du skjønner ikke hvorfor??

Hvis du noen gang får en datter som blir klådd på,overfalt og voldtatt på konserter hadde du synes det vært greit?

Hva om moren din ble voldtatt... Ønsker du virkelig ikke å unngå det?

Anonymkode: 9d194...f08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner ikke hvorfor??

Hvis du noen gang får en datter som blir klådd på,overfalt og voldtatt på konserter hadde du synes det vært greit?

Hva om moren din ble voldtatt... Ønsker du virkelig ikke å unngå det?

Anonymkode: 9d194...f08

Ingen som sier dette er greit. Men kjønnssegregering er vel noe ekstremt?

Og forresten dersom jeg får meg en datter skal jeg kjøpe pepperspray til hun. Hun skal bli en badass som kan forsvare seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, personangrep, hatefulle innlegg, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttelus og jentelus. Det er 13 år gamle jenter som har funnet på dette, ikke sant? 

"Uuu, guttelus, æsj". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrangøren av festivalen må da i herrens navn få bestemme hva for publikum h*n vil ha?

Sikkerheten til publikum er arrangøren sitt ansvar. Det er tydelig at dette ansvaret ikke blir ivaretatt. Så da å stenge arrangementet for menn er jo en mulighet, den ser veldig enkel ut - men kanskje det fungerer.

Det er ikke noe å forlange og tenke på. Det er bare å gjøre det.

(Kanskje er det det som skal til. Når de rene kvinnefestivalene brer om seg, og det kvinnelige publikumet dermed dreneres fra de gammeldagse festivalene, så blir det mannlige publikumet lei festivaler som er rene pølsefester og svikter. Kanskje da arrangørene forstår sitt ansvar og tar det alvorlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det måtte bli sånn. Men slik går det når noen menn ikke klarer å holde slangen i bur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...