Gå til innhold

Skal man finne seg i å bli behandlet som en dritt etter brudd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enten så er han sur og prater til meg i en nedlatende tone når vi sees ifb med barnet, eller 2) han prøver seg seksuelt. Spør om jeg vil ligge i senga med han. Synes det var passe drøyt at han overhodet lurte på dette når jeg hentet siste rest av flyttelasset mitt 8 mnd etter brudd for et par dager siden. Er dette noe jeg bare skal finne meg i? Har sagt til han for lenge siden at dersom han har et snev av respekt for sitt barns mor, så lar han være å legge an på meg. Frekke kommentarer er heller ikke noe jeg finner ok. 

Anonymkode: fdc23...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke svar på noe som ikke har noe med barna og gjøre.  Lat som at du ikke hører det /overse hvis melding. Blokker på sosiale medier og kun ha på telefonen.  Slutt å bruke en kalori til på hans tilnærminger. 

Anonymkode: c196d...3db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ignorere han, vær likegyldig og kort. Han ønsker jo oppmerksomhet og en reaksjon. Kanskje for å få bekreftelse på at du enda bryr deg om han. Neste gang han prøver seg sier du bare nei og er likegyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke svar på noe som ikke har noe med barna og gjøre.  Lat som at du ikke hører det /overse hvis melding. Blokker på sosiale medier og kun ha på telefonen.  Slutt å bruke en kalori til på hans tilnærminger. 

Anonymkode: c196d...3db

Dette skjer jo når vi møtes og ungen skal tilbake til far feks. Har ikke kontakt ellers nesten

Anonymkode: fdc23...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette skjer jo når vi møtes og ungen skal tilbake til far feks. Har ikke kontakt ellers nesten

Anonymkode: fdc23...dc8

Åja, unnskyld.  Men da bare overse det. Lat som du ikke hører. Ha fokus på barnet og levering og ikke han.  

Anonymkode: c196d...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke finne deg i det. Enig over med de andre her at du burde overse det. Bare si ifra en gang først når barnet ikke hører at "SÅNN som du holder på, godtar jeg IKKE! NÅ får du se å skjerpe deg" Eller noe i den duren... Så overser du etter det.. Da får du sagt ifra hvertfall. 

Anonymkode: 2d218...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn har sykt merkelig måter å gi uttrykk for at de savner noen, shit..pinlig lesning at noen kan være så sykt patetisk og ikke skjønne at det er lite hensiktsmessig i forhold til målet med det. 

Anonymkode: fd8b6...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn har sykt merkelig måter å gi uttrykk for at de savner noen, shit..pinlig lesning at noen kan være så sykt patetisk og ikke skjønne at det er lite hensiktsmessig i forhold til målet med det. 

Anonymkode: fd8b6...40c

Han slo opp med meg, ville ikke i parterapi. Men ja, vet ikke. Tanken har jo streifet meg. Hvorfor prøve seg på meg såpass lenge etter brudd? Hvorfor oppføre seg slik om han skulle vært likegyldig? Uansett ville han vært for stolt til å innrømme det. Men nå vil jeg ikke tilbake mer, har sett altfor mange dårlige sider av han etter brudd. 

Anonymkode: fdc23...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han slo opp med meg, ville ikke i parterapi. Men ja, vet ikke. Tanken har jo streifet meg. Hvorfor prøve seg på meg såpass lenge etter brudd? Hvorfor oppføre seg slik om han skulle vært likegyldig? Uansett ville han vært for stolt til å innrømme det. Men nå vil jeg ikke tilbake mer, har sett altfor mange dårlige sider av han etter brudd. 

Anonymkode: fdc23...dc8

Kanskje han har fått tid på seg til å innse at du ikke var så verst likevel, eller at gresset andre steder ikke var grønnere. God knows. Men uansett er det nok bare til å overse han. Hvis han faktisk vil ha deg tilbake innerst inne må han jo uansett legge om strategien drastisk.

Anonymkode: fd8b6...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...