Gå til innhold

Trenger tips!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Kjæresten min fyller 30 år i morgen, og jeg trenger tips til gaven.. Gaven i seg selv er klar.. 4 netter i Leeds og kamp med favorittlaget hans.. 

Men jeg har lyst til å gjøre noe gøy ut av det, ikke bare skrive at vi skal dit, eller skrive ut billettene.. Hadde vært morsomt å gjøre noe som gjør at han kan kanskje må gjette hva gaven er, eller noe..

Noen som har forslag? Setter pris på tips :biggrin:

Anonymkode: 0a96c...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp en fotball på lekebutikken og skriv om turen og billettene i en av rutene på ballen! ("Du er herved invitert til 4 netter i Leeds til å se xxxlag den xxdato")

Så sier du til han at du kjeder deg, skal vi gå ut å spille litt fotball? Så går dere ut og du sparker ballen til han og later som ingenting og venter til han registrerer at det står noe på den og tar den opp for å se "hvor har du skaffet denne ballen her a? Det står noe på den... Hmm la meg se" 😊

Endret av Nuddelkopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nuddelkopp skrev:

Kjøp en fotball på lekebutikken og skriv om turen og billettene i en av rutene på ballen! ("Du er herved invitert til 4 netter i Leeds til å se xxxlag den xxdato")

Så sier du til han at du kjeder deg, skal vi gå ut å spille litt fotball? Så går dere ut og du sparker ballen til han og later som ingenting og venter til han registrerer at det står noe på den og tar den opp for å se "hvor har du skaffet denne ballen her a? Det står noe på den... Hmm la meg se" 😊

Det var egentlig et veldig bra forslag :D Men får dessverre ikke til det nå.. Jeg kjøpte en genser, caps og et skinnarmbånd (han går aldri med armbånd :P ). Gir han den pakken først.. Så sier jeg at jeg har et kort også, der skriver jeg helt til slutt " Trodde du det var hele gaven? Der tok du feil". Så skriver jeg om turen :P Synd jeg ikke så kommentaren før det var for sent, eller så hadde jeg brukt tipset ditt ;) 

Anonymkode: 0a96c...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...