Gå til innhold

Vondt i armen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har båret mye på barn i det siste. I ferien har vi vært på tur og minste på kanskje 11 kilo har villet bli båret mye. Nå idag har jeg så veldig vondt i venstre arm, fra skulderen og ned til albuen. Kan ikke ta ibux f.eks for tåler det ikke (Allergi mot NSAIDS). Er det noe som hjelper? Tror det er senebetennelse eller noe? Betennelse og betennelse, går allerede på antibiotika (gått 6 dager) så er vel ikke så betent kanskje, men vondt 😢😢 klarer ikke å løfte noe. 

Anonymkode: ef40c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.7.2017 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Lege og fysioterapi

Anonymkode: 1e61c...dc3

Legen er på ferie gitt. Får vente til han er tilbake

Anonymkode: ef40c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, July 28, 2017 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Har båret mye på barn i det siste. I ferien har vi vært på tur og minste på kanskje 11 kilo har villet bli båret mye. Nå idag har jeg så veldig vondt i venstre arm, fra skulderen og ned til albuen. Kan ikke ta ibux f.eks for tåler det ikke (Allergi mot NSAIDS). Er det noe som hjelper? Tror det er senebetennelse eller noe? Betennelse og betennelse, går allerede på antibiotika (gått 6 dager) så er vel ikke så betent kanskje, men vondt 😢😢 klarer ikke å løfte noe. 

Anonymkode: ef40c...bec

Betennelse i sener eller muskler trenger betennelsesdempende medikamenter av typen NSAIDs, betennelser med bakterier trenger antibiotika. Altså to ulike medikamenter med ulik virkemåte på betennelse i muskler/ledd og infeksjoner med bakterier. 

Kan du ikke bruke NSAIDs verken i krem eller tabletter, så er fysioterapi med laser alternativet, og du må til lege. 

Anonymkode: 06de2...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betennelse i sener eller muskler trenger betennelsesdempende medikamenter av typen NSAIDs, betennelser med bakterier trenger antibiotika. Altså to ulike medikamenter med ulik virkemåte på betennelse i muskler/ledd og infeksjoner med bakterier. 

Kan du ikke bruke NSAIDs verken i krem eller tabletter, så er fysioterapi med laser alternativet, og du må til lege. 

Anonymkode: 06de2...1f4

Ok, men da vet jeg det. Jeg vet ikke om jeg kan bruke krem, det blir sånn at jeg bare må prøve det eventuelt, men jeg ser om armen blir bedre først. Jeg er ingen pyse, tenkte bare om det var noe jeg kunne gjøre hjemme, vil helst ikke til legen med mindre det gjør så vondt at jeg ikke får puste.

Anonymkode: ef40c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...