Gå til innhold

Klarer ikke dette mer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal prøve å fatte meg i korthet. For 3 år siden kutten min beste venn brått all kontakt  med meg. Vi var virkelig nære, vi var så og si sammen hver dag når vi hadde fri, og snakket daglig på sosiale medier. Kunne fortelle alt til hverandre, og skrev alltid lange meldinger til hverandre når den ene var langt unna. 

Det var som om vi ikke kunne puste uten hverandre, men brått en høstdag for 3 år siden brøt han all kontakt. Vi hadde vært sammen som vanlig dagen før, men denne dagen var plutselig nummeret mitt blokkert. Vi har en del felles venner, og han unngikk meg hver gang han så meg, gikk omveier. Og nå nesten 3 år etter har han fremdeles nektet å snakke med meg, og jeg aner ikke hva som gikk galt. Og det går ikke en eneste dag hvor jeg ikke tenker på han og det vennskapet vi hadde :( 

Livet mitt blir bare tyngre for hver dag som går uten det vennskapet vi hadde. Man sier det går bedre og gjør mindre vondt med tiden. Men for meg er det visst motsatt, og nå er jeg gått inn i en likegyldig periode hvor jeg ikke bryr meg om noe som helst i livet. Selv om jeg har mange venner så føler meg så ensom nå fordi jeg ikke har en beste venn. Han var der når jeg ble syk, jeg var der når han hadde tøffe tider, men jeg føler ikke at jeg har noen å dele vanskelige og gode tider med mer. 

Savnet er så stort, kan fortsatt gråte meg i søvn nå 3 år senere. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, trenger hjelp slik at jeg kan føle meg levende igjen :(

Anonymkode: 15af2...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være at han egentlig var forelsket i deg, men visste at det ikke ville gå, så derfor måtte han kutte deg ut?

Uansett, om det er 3 år siden, bør han kunne fortelle deg det nå om du spør.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Silje Lien skrev:

Kan det være at han egentlig var forelsket i deg, men visste at det ikke ville gå, så derfor måtte han kutte deg ut?

Uansett, om det er 3 år siden, bør han kunne fortelle deg det nå om du spør.

Tusen takk for svar. 

Vel..... vi er begge gutter, vet ikke om det har noe å si.......... 

Har prøvd å ta kontakt, men han nekter fremdeles å snakke med meg, så hjelper ikke om jeg spør nå tror jeg.....

ts

Anonymkode: 15af2...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten bare avfinne deg med det og gå videre 😕 Er det ingen andre som vet hvorfor heller? Det ER vondt å miste venner, særlig når man ikke vet hvorfor. Et eller annet må jo ha skjedd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han enten var hemmelig forelsket i deg (ja selvom han er gutt, kjenner til to tilfeller med gutter hvor dette har skjedd mellom "kameraten" og dem) , eller at han var forelsket i en som du begynte å holde på med, og at han rett og slett ikke takla noen av dere etter det.

Skjønner at det er trist, sjokkerende og rart at han bare kutter deg ut sånn. Det skjedde med meg også, bestevenninda mi kutta meg ut plutselig en dag på ungdomsskolen. Da var hun blitt "for kul" for en som meg.  Jeg prøvde aldri å få noe kjempe god forklaring på det, men hun sa til meg noen år senere da jeg møtte hun tilfeldig på fest at hun hadde oppført seg dumt og angret. Ja, det kan man si sa jeg og gikk.

Anonymkode: 57461...5c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Er det vanlig at slike hendelser kan gjøre en sucidal? 

Må understreke at jeg IKKE ønsker å lage noe selvmordstråd. Vil bare vite om det er vanlig at slike brudd selv etter 3 år kan gjøre en sucidal i blant... :/

ts

Anonymkode: 15af2...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. 

Vel..... vi er begge gutter, vet ikke om det har noe å si.......... 

Har prøvd å ta kontakt, men han nekter fremdeles å snakke med meg, så hjelper ikke om jeg spør nå tror jeg.....

ts

Anonymkode: 15af2...5a9

Så du vet ikke hvorfor han kuttet kontakten med deg? 

Anonymkode: f7b8a...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Så du vet ikke hvorfor han kuttet kontakten med deg? 

Anonymkode: f7b8a...ffb

Nei, iværtfall ikke fra han selv. 

Hørt rykter, men der gar det vært ting som ikke stemmer overrens. Rykter om ting som er sagt og gjørt, rett og slett rykter som ikke har funnet sted.

Anonymkode: 15af2...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har kommet til å såre ham på en måte. Kanskje han var forelsket i deg, mens du bare snakket om damer, damer, damer? Da kan jeg nesten forstå at han kunne bestemme seg for å kutte deg ut for å gjøre ting mindre vondt for seg selv. Vanskelig nok å komme ut av skapet, enda verre hvis man er forelsket i en heterofil kompis...

Eller hvis dere begge er hetero, kanskje du la ann på en han var interessert i? Eller snakket stygt om noen eller noe han likte? Men da kunne han ha sagt noe da... 

Du får nesten prøve å finne ut HVORFOR av felles venner dere hadde. Og si til dem at du skulle ønske dere var venner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...