Gå til innhold

Noen som har det som meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg aldri kommer til å bli forelsket igjen. Har gått igjennom en ulykkelig forelskelse, og sliter med å slippe. 

Har hatt det helt likt før, følt at jeg aldri kom til å bli forelsket, men det ble jeg jo.. likevel føles det sånn på nytt.

skjønner ikke hvorfor det føles sånn. 

Flere som har det sånn og evt har gode historier om det å dele?

Anonymkode: b5bbc...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har samme erfaring. Ingen gode dessverre. Er 26 og vært ulykkelig forelsket siden jeg var 15. I forskjellige da såklart. Hos meg varer en forelskelse til jeg blir det i noen ny. Kanskje jeg blir det i en ny fordi jeg da har innsett at vi ikke blir noe mer, men det hjelper pent lite når denne også blir ulykkelig, men jeg er vant med det nå. Men til hvergang jeg er det i en ny person, er det som en ny runde med fyllesyken

Anonymkode: d91f7...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid sånn at det føles ut som at man aldri skal oppleve en sånn forelskelse igjen - men det gjør man jo alltid! Med tiden!
Jeg har hatt 3 store kjærlighetssorger og mange små.

Anonymkode: 7e07a...829

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid sånn at det føles ut som at man aldri skal oppleve en sånn forelskelse igjen - men det gjør man jo alltid! Med tiden!
Jeg har hatt 3 store kjærlighetssorger og mange små.

Anonymkode: 7e07a...829

Godt å høre at det er flere om føler man aldri blir forelsket igjen men så skjer det likevel. 

Ts

Anonymkode: b5bbc...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært forelsket én gang, og da var jeg over 30. Nå er jeg enda eldre og begynner å slå meg til ro med at det aldri kommer til å skje igjen.

Anonymkode: 7028d...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.

Jeg var vel det du kaller "ulykkelig forelsket" da jeg var 18-19 år. Jeg holdt på med en fyr jeg var dritforelska i, men når alt kom til alt ville han bare "leke" med meg. Jeg hadde vært forelska i han siden jeg var 16 og trodde heller ikke at jeg kom til å bli forelska igjen. Men det skjedde etter bare 4 måneder, og han og jeg er fremdeles sammen i dag. 

 

Nøkkelen for meg var å ikke henge meg opp i de positive sidene til personen, men egentlig fokusere på det negative ved ham. 

 

Lykke til - det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selvfølgelig vært en del betatt av flere jenter opp gjennom årene men bare vært skikkelig forelsket 2 ganger. Noe som egentlig var helt jævlig, spesielt den andre forelskelsen da vi er så gode venner. Det tok årevis å trene bort de følelsene da de ikke følte det samme for meg. Jeg har egentlig ikke latt meg selv føle så veldig mye siden den gangen. Men hvem vet, har imot alle odds truffet noen, etter å ha vært på noen dater som var greie men hvor vi ikke passet sammen. Ble jeg kontakten av en jente via tinder, vi har møttes 2 ganger og snakker hver dag siden hun tok kontakt. Jeg vil bare være sikker på at jeg gjør det rett denne gangen og se om jeg kan bli forelsket og bli elsket tilbake. Jeg har blitt avvist mange ganger, jeg har til og med klart å bli avvist av noen jeg ikke hadde noen som helst interesse utav, det er ikke så ille som folk skal ha det til. Hun har nettopp spart deg tid, og da tenker jeg ikke på tøm og røm, jeg mener du behøver ikke lenger å snakke med noen som ikke er interessert. Men når du innrømmer hvordan du virkelig føler for noen du elsker og så blir avvist klarer du ikke å la være å føle noe annet enn tom. I en lang stund foretrakk jeg faktisk å være alene, og på mange møter gjør jeg det enda, noe som gjør at jeg er glad vi ikke er på samboer stadiet enda. Men det er vanskelig etter så lang tid å ikke ha følt en kvinnes armer rundt meg eller lepper mot mine å ikke føle seg ensom.

Anonymkode: fb627...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet oppleves som et mysterie.

Du bør gjøre ditt ypperste for å ikke falle for den vestlige patologiske kynismen; nemlig vår feilaktige tendens til å beskytte oss selv ved å avvise alt som er ekte, seriøst og sant som noe "enkelt og naivt".

https://anncathrina.com/2015/10/16/hva-betyr-det-a-elske/

Ja, jeg har elsket noen og har kjent at det aldri vil skje på ny. Det har skjedd på ny! Men likevel var jeg forelsket på forskjellige måter? Det føltes ikke likt. Det er jeg glad for? 

Den type kjærlighet som det er skrevet om i linken, har jeg opplevd... Den svir (når man mister den andre). Virkelig!

Anonymkode: 731a7...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det har skjedd før, har du jo den erfaringen at det vil skje igjen. Og det vil det, bare slapp av og pust ut. Gi deg selv tid til å komme over sorgen, før du flørter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...