Gå til innhold

Kjøpe dildo på for eksempel teknikmagasinet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen har erfaringer her? Jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å gå inn å si at 'ja, hei, jeg skulle hatt en dildo, kan du gå på bakrommet med de forskjellige typene, så jeg kan se de?' blant der barn kjøper deksel til mobil, og en bestemor kjøper radio liksom :ler: kan man gå å hente varen selv, eller må jeg spørre i kassa? Kan man forhåndsbestille på nett, å bare si navnet sitt i kassen?

Vær så snill å ikke kom med at "hvis man ikke er voksen nok til å gå å kjøpe sånt uten å være flau, er man ikke voksen nok til å ha det", for det er ikke helt det det handler om, jeg kan fint gå inn i en ret kondomeri å kjøpe sånt (alle vet jo hvorfor man er der fra før av, da), men det har vi ikke her jeg bor nå, så det må bare bli sånn.

Anonymkode: 3de48...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

www.kondomeriet.no

Anonymkode: af555...f30

Tusen takk for tips :) men jeg skulle helst hatt den innen lørdag :)

Anonymkode: 3de48...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squash får du også kjøpt på nærmeste Rema butikk. Tre på en kondom, så er du i gang. 

Anonymkode: 8fc9b...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp masse annet crap og håp ingen legger merke til det

Anonymkode: 5241d...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp masse annet crap og håp ingen legger merke til det

Anonymkode: 5241d...5ba

Hehe, godt tips! Men så vidt jeg husker, er det enkelte varer man må spørre om i kassa? I alle fall der jeg bor, sist jeg kjøpte mobildeksel der, så måtte jeg spørre gutten i kassa om han kunne hente det, så måtte han på bakrommet/lageret å hente. Og det er det jeg kjenner jeg gruer meg litt til, å si "unnskyld meg, men kan du hente en dildo til meg?" når det kanskje står andre kunder der/barn/eldre osv :ler:

 

Anonymkode: 3de48...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikker på at de har varen i butikken da? I så fall jan du jo forhåndsreservere i butikk på nettsidene dems. 

Alternativt peint ut varekode, bilde av den du vil ha (eller hvis på mobilen) og si at du ønsker å kjøpe den varen.

Anonymkode: cd1e0...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre etter sexleketøyet.. 

Anonymkode: 2d40c...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp på nett og hent i psten. Du må vise leg for å hente ting men det er anonymt det som er inni.

Anonymkode: 20f9c...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du ha det innen akkurat lørdag? :P  For i så fall tror jeg ikke du har så mye valg annet enn å spørre direkte om det, men jeg hadden å heller kjøpt på kondomeriet eller en av de 100 andre sexleketøybutikkene som finnes på nett og heller tatt express shipping hvis de hadde det som valg.

Anonymkode: 2df6e...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være noen andre butikker i nærheten? Jeg ville tatt en kjøretur. Hater butikker hvor de må hente frem varer for å kunne se på dem, altfor mye kjøpepress.

Anonymkode: 5241d...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er løsningen: Teknikkmagasinet jar nettbutikk. Kjøp det der of få det i postkassa.

Anonymkode: 59a2e...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...