Gå til innhold

Lofoten har blitt ødelagt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så trist. Stedet der jeg vokste opp, der familien min har levd i generasjoner. Et fredelig sted på jorda med den vakreste natur, og gjerne ikke en sjel å se når man gikk i fjellet.

Nå? prakket med turister over alt, og når jeg ser at Sophie Elise av alle mennesker har dratt dit for å lage et tv program, så blir jeg litt irritert. Noen steder er bare finest uten at resten av verden skal dra dit og begynne å ødelegge med bygging og turisme. Lofoten kommer til å være ødelagt om 20 år. Det var mitt favorittsted. Men i likhet med alle andre steder, tar menneskene over og ødelegger.

Anonymkode: 576ed...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvaler med 5000 fastboende og opptil 40 000 besøkende/turister klarer det. Så bare å innse at slik er utviklingen i Lofoten. 

Anonymkode: 79eb7...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist. Leste tidligere i dag at noen partier (SV, SP og KrF) foreslår å åpne for at kommuner kan innføre turistskatt. Usikker på hva jeg selv mener om forslaget, men noe bør i alle fall gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk føler avmakt. Dette hadde aldri skjedd i et land styrt etter prinsippet at hver person har like mye makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...