Gå til innhold

Nye venner i voksen alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke sånn at jeg har så få venner, men med åra er det noen få barndomsvenner som fortsatt er de nærmeste. Og nyere venner og kolleger blir egentlig ikke nære venner, vi kommer liksom aldri "dit", forblir mer bekjente der tilfeldigheter avgjør om vi treffes eller ikke. Blir ikke prioritert.

vanlig?

har du opplevd å få nye nære venner i voksen alder?

Anonymkode: b6d26...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke sånn at jeg har så få venner, men med åra er det noen få barndomsvenner som fortsatt er de nærmeste. Og nyere venner og kolleger blir egentlig ikke nære venner, vi kommer liksom aldri "dit", forblir mer bekjente der tilfeldigheter avgjør om vi treffes eller ikke. Blir ikke prioritert.

vanlig?

har du opplevd å få nye nære venner i voksen alder?

Anonymkode: b6d26...447

Har samme problem. Har kun to som jeg anser som nære og de har alltid vært der.. utrolig vanskelig å etablere nye vennskap. Resten blir liksom kun bekjente, kolleger etc. 

Anonymkode: 7a753...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen nære venner i voksen alder, men få i fht hvor mange nye bekjente og omgangsvenner jeg har fått eller hatt (dvs fått og mistet av ulike, som regel praktiske, årsaker). Det er litt tilfeldig hvem el hvor jeg har truffet dem, enten gjennom jobb eller venners venner og vi har vært i liknende situasjoner som har dannet grunnlag for mer personlige samtaler. 

Anonymkode: 62e3c...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt flere nye venninner i voksen alder, og noen av dem har også blitt nære venninner. Noen har jeg møtt via jobb, og jeg har også møtt flere på aktivitetsvenner.no og på venneforumet hos sidetmedord.no. 

Anonymkode: 1c3a2...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...