Gå til innhold

Hva er best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er best?  Hva gir den deiligste og beste nytelsen og de beste orgasmene. Den Dominante vs underdanige?

Selv tenker jeg den underdanige. Det er hun/han som er underdanig som blir 'pint' lenge osv.

Anonymkode: 79bdf...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg er helt individuelt på samme måte som hvem som liker kaffe og hvem som liker te. Det man liker best får man mest nytelse av. En underdanig kan få superorgasme av å bli pint lenge mens en dominant kan få superorgasme av nettopp det å ha så mye makt over noen og få knulle på den måten man selv styrer og vil, da får de jo det akkurat sånn som de syntes er godt uten at noen andres rytme eller stilling forslag skal dempe det 

Anonymkode: 74ac7...cf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg er helt individuelt på samme måte som hvem som liker kaffe og hvem som liker te. Det man liker best får man mest nytelse av. En underdanig kan få superorgasme av å bli pint lenge mens en dominant kan få superorgasme av nettopp det å ha så mye makt over noen og få knulle på den måten man selv styrer og vil, da får de jo det akkurat sånn som de syntes er godt uten at noen andres rytme eller stilling forslag skal dempe det 

Anonymkode: 74ac7...cf2

Jeg ser den og er nok ganske enig med deg her. Er selv underdanig som gutt. Vet ikke hvor normalt det er at gutten er den underdanige. Selv opplever jeg å få superorgasme ved langvarig underdanig sex, som er mye kraftigere enn ved vanlig sex. Opplever også at min partner får veldig kraftige orgasmer som Dominant.

Anonymkode: 79bdf...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...