Gå til innhold

Om en kvinne over din liga tok kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt? Familiemedlem og venninne sa at jeg burde se etter bedre. Men mange såkalte bedre....de er jo enten opptatt eller liker å ligge rundt. Jeg vil ha en som jeg kan få ha litt i fred. Og det viktigste da, som jeg elsker. 

Han har tatt kontakt før, jeg trodde han tulla litt. Jeg følte det var litt upassende å få følelser for han, men de er der enda :/ 

Jeg gav han et kompliment, men da virket det som han ble småfornærmet. Som at jeg ironisk gjorde narr av utseendet hans. Han har blitt det før, han er ikke stygg heller, men han kan minne om en filmfigur :P jeg synes jo han bare er kjempesøt. Men er det fordi jeg selv har draget at han følte det? Hvordan gå frem for å få han til å skjønne at jeg mener alvor.

Anonymkode: 536b3...875

Umulig. Det finnes ingen liga over der jeg normalt frekventerer.

Anonymkode: 43880...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Umulig. Det finnes ingen liga over der jeg normalt frekventerer.

Anonymkode: 43880...a2a

Men det finnes kanskje noen divisjoner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner menn egentlig når en dame er over deres "liga"? Virker som de fleste oppriktig mener de har krav på de peneste damene. De andre damene blir glatt oversett og "teller ikke". Når menn snakker om damer, mener de ikke alle damer, men kun de peneste. 

Skjønner egentlig kvinner at ikke alle menn er like? Virker som at de fleste oppriktig mener at alle verdens menn besitter samme grad av verdier, moral og integritet, og overser det faktum at det finnes menn som ikke hører hjemme i den gruppen de velger å bruke for å generalisere om alle menn, for å stille seg selv og kvinner generelt i et bedre lys. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Klossmajor skrev:

Men det finnes kanskje noen divisjoner?

Ikke en eneste.

Anonymkode: 43880...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke en eneste.

Anonymkode: 43880...a2a

Ettersom man i Europa kun opererer med én nasjonal liga, eventuelt inndelt i divisjoner og avdelinger, frekventerer du samme liga som alle andre her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...