Gå til innhold

Hvorfor blir enkelte kvinner tatt mer seriøst av menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det fordi de er vakrere enn gjennomsnittet, høye, slanke og aldri sprer beina? 

Jeg vet ikke om jeg ser helt feil her, men de jentene som jeg har vært i miljø med og som har hatt lett for å legge seg ned, ha ons, legge ut masse trutmunn bilder har hatt vanskeligere for å finne en mann som virkelig repsekterer dem.. stemmer dette?

Hun ene jeg vet om som er "perfekt", fikk en player til å falle. Virket det som idåfall. Hun pleide å passe hunden hans. Jeg prøvde og date han og vi dro på fest sammen, jeg ville ikke legge meg ned denne gangen fordi jeg var redd jeg ville bli såret. Jeg visste vel egentlig at jeg siktet litt for høyt ved å prøve han, siden jeg er veldig lav, sliter meg vekta, ikke så fin hud eller noe særlig bra utseende. Men jeg skjønte liksom athan hadde fått litt følelser for henne siden han forandret væremåten. Men de ble aldri sammen.. og jeg kan innrømme det, jeg har vært en av de jentene som har ligget rundt :/

Anonymkode: a3ba8...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler om oppførsel, ikke om utseende. Det er riktignok mulig å kle seg "nedover på seriøsitetsskalaen". Ellers tror jeg du blander sammen seriøsitet, attraktivitet og "likbarhet" i dette innlegget. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir tatt seriøst av menn. Eller jeg har funnet drømmemannen da. 😊 Fordi jeg har bra moral, har begge beina på jorda, er fornuftig, ærlig, til å stole på, er ikke prippen når det gjelder sex, har humor, er kjærlig, ydmyk osv. Helt vanlig utseende, ikke fin kropp. 

Anonymkode: eee9f...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har mer med modenhet å gjøre. Er kvinnen oppriktig, tenker klart og logisk så betraktes hun som gull. Sånne damer lar mann ikke gå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi de er vakrere enn gjennomsnittet, høye, slanke og aldri sprer beina? 

Jeg vet ikke om jeg ser helt feil her, men de jentene som jeg har vært i miljø med og som har hatt lett for å legge seg ned, ha ons, legge ut masse trutmunn bilder har hatt vanskeligere for å finne en mann som virkelig repsekterer dem.. stemmer dette?

Hun ene jeg vet om som er "perfekt", fikk en player til å falle. Virket det som idåfall. Hun pleide å passe hunden hans. Jeg prøvde og date han og vi dro på fest sammen, jeg ville ikke legge meg ned denne gangen fordi jeg var redd jeg ville bli såret. Jeg visste vel egentlig at jeg siktet litt for høyt ved å prøve han, siden jeg er veldig lav, sliter meg vekta, ikke så fin hud eller noe særlig bra utseende. Men jeg skjønte liksom athan hadde fått litt følelser for henne siden han forandret væremåten. Men de ble aldri sammen.. og jeg kan innrømme det, jeg har vært en av de jentene som har ligget rundt :/

Anonymkode: a3ba8...05b

Menn liker og respekterer damer som ikke lar seg pelle på nesa. Fordi folk flest liker og respekterer mennesker som ikke lar seg pelle på nesa. Om du ligger rundt, kler deg utfordrende, har doktorgrad eller er politisk aktiv? :vetikke:

Spiller ingen rolle, så lenge du står for de valgene og rett i ryggen og klar i blikket erklærer at "sånn er jeg, og sånn liker jeg å være. Og har du et problem med det, ja da har du et problem med det. Men jeg har ikke et problem med at du finner det problematisk." 

Så vær deg. Og ikke be om unnskyldning for det. Tenk så mye på andre og annet at din egen kropp og vekt blir uviktig. Utrett det du vil utrette med stil og snillhet. Følg dine drømmer. Lev ditt liv heller enn å misunne andres. Og mennesker vil like deg. Det er jo sånne mennesker du også liker. ;) 

Anonymkode: b9475...056

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væremåten og selvrespekten til jenta har mye å si ! 

Oppfører man seg veldig billig og partyparty og må ha bekreftelser fra andre for å føle seg bra Eller er man komfortabel med seg selv og foretrekker rolige kvelder med hund og eget selskap

Anonymkode: 27569...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi de er vakrere enn gjennomsnittet, høye, slanke og aldri sprer beina? 

Jeg vet ikke om jeg ser helt feil her, men de jentene som jeg har vært i miljø med og som har hatt lett for å legge seg ned, ha ons, legge ut masse trutmunn bilder har hatt vanskeligere for å finne en mann som virkelig repsekterer dem.. stemmer dette?

Hun ene jeg vet om som er "perfekt", fikk en player til å falle. Virket det som idåfall. Hun pleide å passe hunden hans. Jeg prøvde og date han og vi dro på fest sammen, jeg ville ikke legge meg ned denne gangen fordi jeg var redd jeg ville bli såret. Jeg visste vel egentlig at jeg siktet litt for høyt ved å prøve han, siden jeg er veldig lav, sliter meg vekta, ikke så fin hud eller noe særlig bra utseende. Men jeg skjønte liksom athan hadde fått litt følelser for henne siden han forandret væremåten. Men de ble aldri sammen.. og jeg kan innrømme det, jeg har vært en av de jentene som har ligget rundt :/

Anonymkode: a3ba8...05b

Jeg liker sitatet: Man tiltrekker seg det man er, ikke det man nødvendigvis ønsker å tiltrekke seg. Det er mye man kan ta ut av det sitatet. Det du kan spørre deg selv om er hvilke menn er det du liker? Og hvilke type kvinner liker de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Væremåten og selvrespekten til jenta har mye å si ! 

Oppfører man seg veldig billig og partyparty og må ha bekreftelser fra andre for å føle seg bra Eller er man komfortabel med seg selv og foretrekker rolige kvelder med hund og eget selskap

Anonymkode: 27569...90d

Man trenger ikke være en asosial einstøing for å få respekt av folk. Går an å like fest og sammenkomster og samtidig kose seg i eget selskap :) 

Anonymkode: 0f5fc...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...