Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Om man får barn med en mann, så langt greit. De strevde/litt lattskap ute å få seg jobb. Nå barnet var knapt et år gikk de fra hverandre. Mor finn masse hjelp av si mor og alle støtteannordninger vi har i safummet ble satt inn...... mor alene fikk ikke til dette så bra, så etter ca 10 mnd etter at hun hadde vært en liten stund sammen med en misbruker, ble det barnefar igjen💑. Men hun meldte ikke til nav om forandringene!!!!!! Så hun ikke skulle minste pengene. Nå "leier" de av esken samboer som ikke er tilrettelagt for tre boliger......... kan hun bli tilbakekrevd en god del penger ihverstefall fegsel. Kommer vel an på beløpet!!!!!! Hva gjør man, nå man sleit veldig som småbarnsforeldre selv"

 

Kan noen oversette?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

"Om man får barn med en mann, så langt greit. De strevde/litt lattskap ute å få seg jobb. Nå barnet var knapt et år gikk de fra hverandre. Mor finn masse hjelp av si mor og alle støtteannordninger vi har i safummet ble satt inn...... mor alene fikk ikke til dette så bra, så etter ca 10 mnd etter at hun hadde vært en liten stund sammen med en misbruker, ble det barnefar igjen💑. Men hun meldte ikke til nav om forandringene!!!!!! Så hun ikke skulle minste pengene. Nå "leier" de av esken samboer som ikke er tilrettelagt for tre boliger......... kan hun bli tilbakekrevd en god del penger ihverstefall fegsel. Kommer vel an på beløpet!!!!!! Hva gjør man, nå man sleit veldig som småbarnsforeldre selv"

 

Kan noen oversette?

En dame fikk barn med en mann. De sleit med å skaffe jobb/gadd ikke å jobbe. Det ble slutt og hun fikk hjelp av mor. Damen ble sammen med en ny mann som er misbruker (narkoman?). Etter 10 måneder ble hun sammen med barnefar igjen, men meldte ikke fra om det for å ikke miste støtten fra NAV.

Her falt jeg litt av, men tror det øverste er det viktigste.
De leier et sted (av esken samboer??) som ikke er tilrettelagt for tre boliger (personer?)

 

Denne damen har altså fått penger fra NAV hun ikke skulle ha fått. Man får sikkert mindre om man er sammen med barnefar? 

Endret av penny_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg synes skrivefeil i hauger og lass (ikke en tastefeil eller to) og dislekbruk virker fordummende"

Skal man le eller grine av dette??

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom akkurat over denne tråden. Flere spør i kommentarfeltet om hun prøver å ta hevn pga ting som står på profilen hennes. Nå er selvfølgelig dette slettet, og man kan ikke lenger kommentere tråden. Noen som så hva hun hadde skrevet på profilen sin?

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom akkurat over denne tråden. Flere spør i kommentarfeltet om hun prøver å ta hevn pga ting som står på profilen hennes. Nå er selvfølgelig dette slettet, og man kan ikke lenger kommentere tråden. Noen som så hva hun hadde skrevet på profilen sin?

Anonymkode: b75da...430

Så den samme! Og lurer på den samme. Jeg er jo også alt for nysgjerrig, så jeg MÅ vite!! 

Anonymkode: 6fb92...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en formening om hvilken av de nye gruppene som er mest verdt å melde seg inn i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye kvinneforum . Er noen voldsomme diskusjoner der for tiden. Har lagt på meg rundt 20 kilo av all popcorn spisingen ;)

nå er det blant annet et spørsmål om noen bæsjer på jobb. 3-400 kommentarer der folk deler det ene og det andre ;) Vet ikke helt hva som er verre, å lure på noe slikt, eller å faktisk svare på noe slikt, 

Endret av jentefranorge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er en annen kultur i Arabia".

Begynner å lure litt på kunnskapen til folk:bond:

Anonymkode: b9355...3fa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Det er en annen kultur i Arabia".

Begynner å lure litt på kunnskapen til folk:bond:

Anonymkode: b9355...3fa

Næææh? En annen kultur i et annet land i en annen verdensdel altså? Skulle du sett... 🤔😂😂😂

Anonymkode: 12d44...c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Næææh? En annen kultur i et annet land i en annen verdensdel altså? Skulle du sett... 🤔😂😂😂

Anonymkode: 12d44...c33

Begynner å lure på min egen kunnskap:fnise: Jeg mente at det var kunnskapsløst av henne å brukte ordet "Arabia", men etter litt googling fant jeg ut at det brukes faktisk.

Anonymkode: b9355...3fa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Det er en annen kultur i Arabia".

Begynner å lure litt på kunnskapen til folk:bond:

Anonymkode: b9355...3fa

Har muhammedanerne begynt å tenke nytt?

(Også et ord som fremdeles er i bruk :dry:)

Anonymkode: 7f552...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk dere med dere innlegget om ripped jeans? På kvinnesnakk gruppa. 

 

Djeez, lage ny "og bedre"  gruppe..Hjelper ikke det, når alle kranglefantene ble med, at det er mulig å være så hårsår 😂

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, Chizue said:

Fikk dere med dere innlegget om ripped jeans? På kvinnesnakk gruppa. 

 

Djeez, lage ny "og bedre"  gruppe..Hjelper ikke det, når alle kranglefantene ble med, at det er mulig å være så hårsår 😂

 

 

Er jo skikkelig kvaltiet over innleggene på den nye gruppa da. 
Veldig gjennomtenkte og reflekterte innlegg som jeg setter stor pris på å lese gjennom på morgenen.

Vent litt. Det var jo helt løgn. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Døgnvill skrev:

Er jo skikkelig kvaltiet over innleggene på den nye gruppa da. 
Veldig gjennomtenkte og reflekterte innlegg som jeg setter stor pris på å lese gjennom på morgenen.

Vent litt. Det var jo helt løgn. :P

Jepp, folk kaller hverandre nettroll over ingenting 😂

 

Er man ikke enig, eller noen kommer med litt kritikk, så er man automatisk ett troll... 

 

Jeg føler alle oppfører seg som "keyboard warrior" Som spyr ut "troll!" og en og annen "white knight". 

 

 

Litt morsomt,  ei kan komme med ett fiktivt scenario, mange leser bare scenarioet og kaller TS ett troll fordi hun lyver, debatt ferdig fordi alle henger seg etter hun første som nevnte "troll" og ender opp med spekulering ang TS sin helse 😂

 

Haug med kvinner som ikke vil diskutere krig,nyheter og andre aktuelle saker fordi ; jeg ble med i gruppa for å diskutere kjerring ting, jeg vil ikke sitte å tenke på grusomhetene, admiiiin steng tråden!

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...