Gå til innhold

Til guttevalper, bamsebjørner og andre han-kjønn på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det fortsatt slik at statistikken jobber imot dere?

Dvs. av 100 forespørsler så er det 1-5 svar fra pripne hun-kjønn statusjegere?

For mange år siden så husker jeg at svarprosenten var ekstremt lavt for en gjennomsnittlig mann.

Kanskje ting har blitt bedre for han-kjønnene idag?

Anonymkode: 01654...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tatt deres "statistikk" og "forskning" med en klype salt. Og nei, det er ikke lenge siden jeg så et bittert hankjønn klage over at de bortskjemte kvinnfolkene der bare velger de med status, dvs. 2% tror jeg det var.

 

 

LOL

Anonymkode: 9c956...d03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fortsatt slik at statistikken jobber imot dere?

Dvs. av 100 forespørsler så er det 1-5 svar fra pripne hun-kjønn statusjegere?

For mange år siden så husker jeg at svarprosenten var ekstremt lavt for en gjennomsnittlig mann.

Kanskje ting har blitt bedre for han-kjønnene idag?

Anonymkode: 01654...30e

Men ja, hvis jeg sveiper alle jenter til høyre så ofte jeg kan hver eneste dag så får jeg vanligvis mellom 0 - 2 matcher hver rundt (oftest 0), og av de få igjen så enten slettes matchen med en gang eller det kommer ikke noe svar, så det er ganske demotiverende å være en gjennomsnittlig mann på Tinder.

Anonymkode: 89904...079

Endret av sofie777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjennomsnittlig mann får match på ca 5-10% av de han liker

Anonymkode: 7a318...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det fortsatt slik at statistikken jobber imot dere?

Dvs. av 100 forespørsler så er det 1-5 svar fra pripne hun-kjønn statusjegere?

For mange år siden så husker jeg at svarprosenten var ekstremt lavt for en gjennomsnittlig mann.

Kanskje ting har blitt bedre for han-kjønnene idag?

Anonymkode: 01654...30e

Antar jeg har laget meg en såpass "rund" profil at den matcher mye. Sexmessig kunne jeg klart meg godt på Tinder alene, men for ikke å bli helt stuegris, bruker jeg byen mye og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlegg og tråd er ryddet for persondebatt og svar til dette

sofie777, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MaxxMekker skrev:

Antar jeg har laget meg en såpass "rund" profil at den matcher mye. Sexmessig kunne jeg klart meg godt på Tinder alene, men for ikke å bli helt stuegris, bruker jeg byen mye og.

Du er vel kanskje en av disse 2% da

Anonymkode: 41a4e...647

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 det er ganske demotiverende å være en gjennomsnittlig mann på Tinder.

Anonymkode: 89904...079

Don't be average 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel kanskje en av disse 2% da

Anonymkode: 41a4e...647

Hvis de to prosentene har med status å gjøre, kan jeg avkrefte det. Tjener og jobber ganske så ordinært 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Dette blir jo vanskelig å lage statistikk på, her på KG, ettersom etterspørsel og tilbud varierer mellom by og land, og også fra by til by og på alder osv. Det må heller ikke glemmes at det finnes mange kvinner som ikke får match på hver eneste sveip til høyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja føler selv tindr har funka bra, har brukt tinder til å sveipe 2 dager ila 2 uker, har ca 10 matcher, vært på 1 date med ei jeg likte så har derfor ikke giddet å sveipe på flere dager, snakker fortsatt med 3 jenter en gang om dagen..

Anonymkode: 7728b...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips - IKKE prøv dere på et mystisk smil når dere tar en selfie. Dere ser bare gretne ut, og om du ikke er vant til å ta selfies, så har du garantert en dobbelthake eller et helt forvridd hue, på bildet ditt også (selv om du er slank og rett). Og får trynet et blåskjær fra en PC-skjerm i nærheten, er katastrofen total. 

Vi vil ikke ha en sur slappfisk som ser ut som de vil dø innen et par timer. Med slike bilder er du garantert null - 0 - matcher. 

Dere er helt sikkert mer enn bra nok, men for Guds skyld be om hjelp til bilder dere legger ut på tinder. Helst hjelp fra en dame. 

Det er så utrolig mange elendige bilder på Tinder. Dere kan jo skremme fanden på flatmark. Så gjør en innsats. Det krever litt av dere også ;) 

Vi vet BTW hva slags bilder som funker for å vekke menns interesse. Ergo vinner vi ;) 

Anonymkode: ac3ea...ef3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinder har ikke blitt bedre, men verre

Hel haug med jenter som er der bare som tidsfordriv. Flere som har barn og kjæreste. Tinder har blitt en ting alle er på, ikke bare de som vil date

Men det er fortsatt mulig å møte endel jenter

Forøvrig er det ikke status men utseendet som gjelder for mannen i gata på tinder(selv om bilder som indikerer høy status kan hjelpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Tinder har ikke blitt bedre, men verre

Hel haug med jenter som er der bare som tidsfordriv. Flere som har barn og kjæreste. Tinder har blitt en ting alle er på, ikke bare de som vil date

Men det er fortsatt mulig å møte endel jenter

Forøvrig er det ikke status men utseendet som gjelder for mannen i gata på tinder(selv om bilder som indikerer høy status kan hjelpe)

Lurer på hvem som lærte oss damer å bli kyniske på Tinder jeg? 

Jeg var naiv i begynnelsen men oppdaget fort at flere menn var gift der. Eller bare playere.

Jeg ville ikke bli som de. Ergo har jeg kutta ut alt sånt. Jeg oppfordrer heller ingen til å bli medlem. Ikke om de ønsker seriøsitet i hvert fall for da vil de bare få en grusom opplevelse. 

Anonymkode: ac3ea...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvem som lærte oss damer å bli kyniske på Tinder jeg? 

Jeg var naiv i begynnelsen men oppdaget fort at flere menn var gift der. Eller bare playere.

Jeg ville ikke bli som de. Ergo har jeg kutta ut alt sånt. Jeg oppfordrer heller ingen til å bli medlem. Ikke om de ønsker seriøsitet i hvert fall for da vil de bare få en grusom opplevelse. 

Anonymkode: ac3ea...ef3

Damer ble kyniske av egne lyster. Det er ikke sånn at turid som er gift med olaf blir med på tinder fordi Leif-Geir som er gift med laila-tove ble med på tinder bak toves rygg

Playere finnes det både i og utenfor tinder, av begge kjønn. Jenter ofte på en litt annen måte.

Men det er ikke rent få jenter, spesielt blant de yngre, som bare er ute etter 'gøy'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinder er ikke for gjennomsnittsmannen. Vel, jo det kan det være, men man må FREMSTÅ som mer enn gjennomsnittsmannen. Jeg har et høyst normalt utseende, men har laget en profil som stikker seg ut. Jeg får ca. 20-30 matcher på de jeg swiper. Jeg bruker Tinder til sex, og ligger med ca. 1-2 kvinner i måneden som jeg finner på Tinder.

Anonymkode: 2ee25...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er ikke for gjennomsnittsmannen. Vel, jo det kan det være, men man må FREMSTÅ som mer enn gjennomsnittsmannen. Jeg har et høyst normalt utseende, men har laget en profil som stikker seg ut. Jeg får ca. 20-30 matcher på de jeg swiper. Jeg bruker Tinder til sex, og ligger med ca. 1-2 kvinner i måneden som jeg finner på Tinder.

Anonymkode: 2ee25...8f1

Og hvordan mener du at du har laget en profil som "stikker seg ut"?

Anonymkode: 89904...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...