Gå til innhold

Single venninner uten barn 40+/- i Oslo


Inch

Anbefalte innlegg

Hei :)

Det er sikkert litt rart å søke etter noe så spesifikt, men jeg savner venninner som er i samme livssituasjon som meg. Har mange venner (til og med noen som er både single og barnløse), men "de etablerte" har liten tid til å finne på ting på sparket og de "single & barnløse" er spredt rundt i inn og utland...

Jeg er flink til å finne på mye på egenhånd, men ikke alt er like festlig alene...som f.eks grilling i parken, eller dra på telttur i marka.

Har mange varierte interesser, både kultur og natur, er dessuten veldig glad i å reise. Er introvert, men likevel sosial, men trenger jevnlig alenetid og må ikke snakke non-stop selv om jeg er med venner. Trives best med noen som er litt i samme skala. Ekstremt ekstroverte folk kan fort bli litt slitsomt, og jeg kan sikkert virke "kjedelig" for dem og..hehhe..så en mellomting er nok best.

Liker bøker, film, matlaging, yoga, fotografi, musikk, kunst, tegning, turer i skog/fjell, brettspill, hytteturer +++

Håper noen har lyst til å treffes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vet ikke om jeg passer for deg da, men jeg ønsker meg også flere venninner å finne på ting sammen med. Jeg er singel, men har en sønn på nesten 15 år. Så han klarer seg jo mye selv, og er endel med faren sin. Jeg er litt eldre enn deg, og bor i Oslo Jeg liker også film og matlaging, musikk og synes det er veldig koselig å gå på kino og kafe. Er ikke noe festmenneske, men er glad i naturen og turer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...