Gå til innhold

Fysisk aktivitet og kropp


tussi680

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg startet mitt eget prosjekt om å få gå ned i vekt, og jeg har gått ned over 4 kg på 1 mnd.  Har mistet mye mave ser jeg, og mer skal det bli. Jeg går snart inn på 80 tallet i vekt, men lurer på om dere vet eller har hørt at når man slanker seg vil hele kroppen bli tynnere? Magen er jo snart borte nå, hipp hipp for det. :trene:  :tommelopp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man vil miste fett over det hele, men man har den samme grunnleggende formen, og akkurat hvor man vil miste mest vekt er umulig å spå. Jeg har en normal vekt nå, BMI 21,4, jeg har fremdeles "mage", og jeg er langtfra "tynn", men jeg er slett ikke tjukk. Jeg spiser og trener ikke ekstremt, og kan dermed ikke forvente ekstreme resultater. Det jeg har, er rett og slett normal, vanlig kvinnekropp, og dette er sånn min ser ut. Påfallede upåfallende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler nå, som det er søndag at jeg er motivert for uka som kommer med all gåing jeg har bestemt meg for hittil. Det er så morro å se at kroppen blir mindre sakte, men sikkert.   :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/21/2017 den 14.22, Pringle skrev:

Man vil miste fett over det hele, men man har den samme grunnleggende formen, og akkurat hvor man vil miste mest vekt er umulig å spå. Jeg har en normal vekt nå, BMI 21,4, jeg har fremdeles "mage", og jeg er langtfra "tynn", men jeg er slett ikke tjukk. Jeg spiser og trener ikke ekstremt, og kan dermed ikke forvente ekstreme resultater. Det jeg har, er rett og slett normal, vanlig kvinnekropp, og dette er sånn min ser ut. Påfallede upåfallende.

Så rart! Jeg har BMI på 21,9 og har null overflødig fett. Trener dog mye styrke og har gått opp nesten 3 kilo i muskelmasse siden i jul, men skulle ikke tro det utgjorde SÅ mye! 

Anonymkode: daa58...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2017 den 6.36, AnonymBruker skrev:

Så rart! Jeg har BMI på 21,9 og har null overflødig fett. Trener dog mye styrke og har gått opp nesten 3 kilo i muskelmasse siden i jul, men skulle ikke tro det utgjorde SÅ mye! 

Anonymkode: daa58...d41

Dette kommer jo helt an på genene da, om du har mange tynne i fam. eller bakover i slekta så legger du ikke på deg. Annet enn muskelmasse.

Nå har jeg gått ned 5 kg og folk bemerker det, det er godt å høre men best er det jo for kroppen både på innsiden og utsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg være i farta, det blir lengre turer, eller å begynne med jogging ser det ut som. Vekta står litt stille så må omprogrammere planene tror jeg slik at den fortsetter å gå nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...