Gå til innhold

Vogn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en babyzen yoyo (både 0+ og 6+) og en silver cross elegance.  føler yoyoen er for hard og dårlig til et spedbarn og SC er for tung. Orket nesten ikke gå tur med den sist siden vi har mye bakker her..

 

noen som kan anbefale en lett, rimelig og god vogn som er lett å trille opp bakker? 

Anonymkode: a65ea...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mange er fornøyd med beemo duo premium. Ikke særlig dyr på jollyroom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Brío Smile veldig godt men kort rygg på sportsdelen var et minus. Nå er det Britax som produserer de  modellen da. Ellers er jeg kjempefornøyd med Babyjogger City premier. Man kan style den opp har jeg skjønt. Har sett at noen bytter ut bakhjulene med lufthjul og bytter kalesjen med bugaboo kalesjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ulzzang skrev:

Jeg likte Brío Smile veldig godt men kort rygg på sportsdelen var et minus. Nå er det Britax som produserer de  modellen da. Ellers er jeg kjempefornøyd med Babyjogger City premier. Man kan style den opp har jeg skjønt. Har sett at noen bytter ut bakhjulene med lufthjul og bytter kalesjen med bugaboo kalesjer :)

Premier er fantastisk, men fryktelig dyr, desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minlillelykke skrev:

Premier er fantastisk, men fryktelig dyr, desverre

Oi er den det? Betalte litt over 4000 på lekmer for noen måneder siden :) ser at de har sånn pakkepris med bagdel og bilstol for 6000. tror jeg så det på babybanden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ulzzang skrev:

Oi er den det? Betalte litt over 4000 på lekmer for noen måneder siden :) ser at de har sånn pakkepris med bagdel og bilstol for 6000. tror jeg så det på babybanden

Da er den på tilbud, mener vanlig pris er 6000 for kun vogna. Men premier er bra ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts her! takk for gode svar ❤ vurderer beemoo duo , hadde aldri hørt om den men den virker jo både lett og fin. men er det for bra til å være sant? til den prisen liksom.. Den andre vogna kosta 13.000 så jeg trodde det var normalt

Anonymkode: a65ea...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her! takk for gode svar ❤ vurderer beemoo duo , hadde aldri hørt om den men den virker jo både lett og fin. men er det for bra til å være sant? til den prisen liksom.. Den andre vogna kosta 13.000 så jeg trodde det var normalt

Anonymkode: a65ea...04e

Venninna mi er veldig fornøyd iallfall. Litt usikker på hvordan den er på skikkelig snø, men det er kanskje ikke det viktigste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammelt er barnet? 

Anonymkode: 48aaf...6fe

Kommer i januar:-)

Anonymkode: a65ea...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer i januar:-)

Anonymkode: a65ea...04e

Da trenger du en "vintervogn". Ville brukt Silver Crossen en stund frempå våren og så kjøpt en lettere vogn brukt. 

Anonymkode: 48aaf...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da trenger du en "vintervogn". Ville brukt Silver Crossen en stund frempå våren og så kjøpt en lettere vogn brukt. 

Anonymkode: 48aaf...6fe

klarer ikke gå med den i bakkene :/

Anonymkode: a65ea...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyjogger er fantastisk. Eneste minuset er at den er forovervendt når du bytter til sportsdel

Anonymkode: c19f4...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med uppababy vista? Eller bugaboo buffalo?

Anonymkode: a701d...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Babyjogger er fantastisk. Eneste minuset er at den er forovervendt når du bytter til sportsdel

Anonymkode: c19f4...e96

Ikke babyjogger premier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

klarer ikke gå med den i bakkene :/

Anonymkode: a65ea...04e

Har du prøvd? Jeg hadde en svært tung eldre modell emmaljunga til min, mener at det veide 16-17 kilo uten barnet I. Men gode luftehull og fjæring gjorde at jeg foretrakk å trille den enn endel andre vogner (trillet andres barn ikke lagt merke til merket). 

Jeg er i dårlig form med elendig kondis men bakkene rundt her gikk greit, og greier etterhvert. SC er trolig veldig lun og fin som vintervogn.

Anonymkode: 48784...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd? Jeg hadde en svært tung eldre modell emmaljunga til min, mener at det veide 16-17 kilo uten barnet I. Men gode luftehull og fjæring gjorde at jeg foretrakk å trille den enn endel andre vogner (trillet andres barn ikke lagt merke til merket). 

Jeg er i dårlig form med elendig kondis men bakkene rundt her gikk greit, og greier etterhvert. SC er trolig veldig lun og fin som vintervogn.

Anonymkode: 48784...19f

ja jeg har ei på 2 og vi har nesten aldri trillet pga vognas tyngde:/ prøvde da hun var baby men bakkene er heftige. hun hater vogna nå så vil ikke gjøre samme tabbe med nestemann

Anonymkode: a65ea...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å trille er jo også en treningssak, en begynner jo forsiktig og tar korte turer som en utvider mer og mer etterhvert som man blir sterkere..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...