Gå til innhold

Vi som er dpo land


Mellia

Anbefalte innlegg

Negativ test så vidt som jeg kan se. Har begynt å miste håpet litt jeg også, men dagens test (selv om jeg har sovet noen timer) var ikke på veldig konsentrert urin. Planen er å prøve å sove litt til og forhåpentligvis er urinen mer konsentrert når jeg våkner igjen:P

IMG_0481.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Somre skrev:

Negativ test så vidt som jeg kan se. Har begynt å miste håpet litt jeg også, men dagens test (selv om jeg har sovet noen timer) var ikke på veldig konsentrert urin. Planen er å prøve å sove litt til og forhåpentligvis er urinen mer konsentrert når jeg våkner igjen:P

IMG_0481.JPG

Så kjedelig :( , hvor mange dpo tror du at du ca er i dag ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mellia skrev:

Så kjedelig :( , hvor mange dpo tror du at du ca er i dag ? 

Er vel 12 dpo, og hvis symptomene mine skulle vært pga graviditet så skulle den vært positiv nå mener jeg. Har hatt veldig såre/ømme pupper i en uke, noe jeg ikke pleier å få før noen dager før tr kommer. Har veldig stabile sykluser og symptomer til vanlig, men lurer på om jeg bare skal prøve å vente noen dager nå å se om tr kommer til uka. Litt lei av å lure meg selv🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å spotte i dag, som normalt noen dager før tr kommer:( Lykke til alle dere andre:smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Somre skrev:

Jeg begynte å spotte i dag, som normalt noen dager før tr kommer:( Lykke til alle dere andre:smilorange:

:( å det var dumt, tror faktisk tr også er på vei her og :( alle testene er jo helt blendahvite , har mistet håpet nå . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag: 10 eller 11 dpo. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, så det stemmer nok. Bedre lykke neste måned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 DPO. Hadde stikkinger 5 og 6 dpo. De 2 siste dagene har jeg hatt kvalme som kommer i bølger (er vanligvis aldri kvalm). Men etter over 2 år som prøvere, så kan jeg ikke akkurat si at jeg har håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke så masse til alle dere andre som venter i spenning :) jeg håper virkelig det klaffer for alle :) , her er jeg på dag 2 snart 3 i TR , så håper det blir full klaff neste mnd :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, malla1989 skrev:

I dag fikk jeg positiv test ❤

Gratulerer så masse 😊  😍 

 Gjorde dere noe annerledes denne prøve perioden alle tips tas i mot hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig begynner dere å teste?😊

Anonymkode: 7b4ca...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mellia skrev:

Gratulerer så masse 😊  😍 

 Gjorde dere noe annerledes denne prøve perioden alle tips tas i mot hihi :)

Tusen, tusen takk! 😊 Det er første prøveperiode. Testa med eggløsningstester. Litt unødvendig siden jeg har veldig stabile sykluser, og har kartlagt noen måneder i forveien. Men, blir litt avhengig av denne testinga 😊

En veldig spesiell dag, vi mista gutten vår etter alvorlig svangerskapsforgiftning og morkakesvikt i januar. Så det blir noen tøffe måneder, men jeg håper alt skal gå så mye bedre nå.. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2017 den 13.33, malla1989 skrev:

Tusen, tusen takk! 😊 Det er første prøveperiode. Testa med eggløsningstester. Litt unødvendig siden jeg har veldig stabile sykluser, og har kartlagt noen måneder i forveien. Men, blir litt avhengig av denne testinga 😊

En veldig spesiell dag, vi mista gutten vår etter alvorlig svangerskapsforgiftning og morkakesvikt i januar. Så det blir noen tøffe måneder, men jeg håper alt skal gå så mye bedre nå.. ❤

Lykke til i svangerskapet❤️ Å gratulerer!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er DPO 10 idag, fikk EL veldig tidlig i denne syklusen, å venter egentlig ikke mensen før om 6dager. Spennende🙂 Prøvd å over 1år, første mnd med Femar (for å sikre EL)🙂 Tvi tvi for oss alle❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle :) Jeg er i 2. pp, 1 dpo. 

I følge Natural Cycles er ikm 21. aug, men i følge FertilityFriend er ikm den 18. aug. Har allerede et hat-/elsk-forhold til dpo-land, siden jeg blir både utålmodig, men også fyllt med håp <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle prøvere:) jeg er på dpo 5. Vet det er altfor tidlig å kjenne noe enda, men går å kjenner etter symptomer hver dag:) har vært prøvere siden januar 2017, hadde en sa i mai, så håper det klaffet denne måneden!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hyggelig tråd:yvonne:

Jeg er 11 dpo. Symptomene jeg opplever er tett nese hver dag i en uke (visste ikke at det kunne være symptomer på graviditet før legen min sa det), ca en uke etter EL hadde jeg plutselig mensensmerter som varte i noen minutter, jeg er svimmel og utrolig sliten hele tiden. Skal teste på torsdag eller fredag!! :nordvesta:

Lykke til alle sammen!

Anonymkode: c8ef1...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo....synes tiden går rasende sakte, har ingen symptomer annet enn at jeg er kvalm. Men det er jeg jo hele tiden. Og så har jeg mens-lignende smerter. Skal vente til over helgen før jeg evenuelt tester meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 39.

Dersom jeg faktisk hadde EL (slitt med det tidligere), og EL testene som var suuperpositive fikk rett, så er jeg enten 7 eller 9 dpo. Hvis jeg tar 9dpo som utgangspunkt hadde jeg stikkinger og en veldig liten blødning 6dpo. Brystene er større, veldig merkbart, noe de ikke har blitt før - heller ikke før mens. Håper jo, men er realistisk og blir egentlig veldig glad dersom jeg får TR, for da har kroppen endelig stabilisert seg litt mer. Forrige syklus var 84, før det 39, og før det 34 dager. Sluttet på pillen i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2017 den 8.47, Mellia skrev:

Tenkte å lage en tråd om vi som er i dpo land :) og går rundt og har en del symptomer . 

Litt om meg : tror jeg er ca 8dpo.

IKM : er kansje til søndag . 

Symptomer : murringer i eggstokkene veldig trøtt vil sove mye  ( noe jeg absolutt ikke gjør til vanelig) . 

 

Hva med dere ? Noen flere som har testdag til helgen? ( har forresten testa i dag og fikk hvit skyggestrek, ikke fått det før hmm ) 

Bare ett lite spørsmål angående dpo. Jeg hadde positiv eggløsningstest på torsdag, og negativ på fredag. Teller dere da dpo 1 på torsdag, fredag eller lørdag?:)

hilsen en plutselig forvirret prøver😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...