Gå til innhold

Happy tråden....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pga sorg har jeg hatt det grufullt helt til nå i mitt liv; men nå har jeg valgt avrusning og skal begynne å trene. Nå har jeg fått skattepenger og skal kjøpe meg bursdagsgave neste uke også!!!!! Pga ekstreme sorgreaksjoner kunne jeg ikke jobbe lenger, så det er et skår i gleden at de aller færreste unner folk trygd. Dette er janteloven på sitt verste synes jeg, og merker hvordan folk spør og graver og blander seg oppi hvor man får penger fra hvor mye og hva man bruker de på. Helt sykt!!!!! Spør du naboene hvor mange gensere de har hva de koster og hvilke biler og hvorfor de har råd til hytte? Folk blander seg ekstremt....

Uansett så skulle ikke det være trygdetråd. Men glad tråd for de som har mistet i selvmord og kreft eller ulykker.

Det tar så lang tid å komme seg videre, men avrusning har hjulpet meg...selvom jeg kun er halvveis i første fase.

Anonymkode: 7950b...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Lykke til med avrusning :)

Jeg fikk også igjen på skatten i år, det kom godt med så jeg fikk unna noen regninger og jeg kjøpte en fleecegenser så jeg kan komme meg ut på tur :) 

Hvis folk begynner å blande seg i økonomi, pleier jeg si at de godt kan fortelle meg hva de tjener og hvordan de fikser alle regningene sine osv. , hehe. Det kan være fint å snakke med andre om penger når det er gjensidig. Vi har alle forskjellig inntekt av ulike grunner, og ulike utgifter eller ting vi prioriterer. Jeg liker godt å reise og det er det noen som synes er litt rart at jeg bruker penger på. Men jeg bare sier at vi alle har hver vår hobby. Folk bruker jo mye penger dersom det er noe de liker, enten det er fiskestang eller sport eller sminke. 

Kos deg med det du kjøper, du, og tell gledene på veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...