Gå til innhold

Hvilken fjellreven sekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge sjeska på fjellreven sekk. Lurer litt på hvilken størrelse som passer best for mitt behov. 

Jeg skal studere sykepleien til høsten. Jeg kommer da til å ha med meg 15" MacBook, bøker, mat og flaske + rusk. Noen som har erfaringer å dele?

Anonymkode: a4fcd...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har känken (den vanlige?), og den er litt i minste laget hvis jeg skal ha med meg mer enn et par bøker. Ville gått for en av de større som er tilpasset pc/mac på 13"/15". Bedre med litt for mye plass enn å alltid måtte bære noe i hånden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med bobleplast. Har den vanlige og tror den ville blitt litt liten om jeg skulle brukt den som studiesekk, men det er utelukkende pga. det er vanskelig å få plass til ting som mat og flaske i den (veldig lite "formbar" i stoffet). Jeg bruker den på jobb med PC, lader, papirer/perm, notatbok og ekstra genser/jakke og det fungerer helt fint, men med en gang jeg vil ha med meg matboks eller termokoppen i tillegg så blir det litt pes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe en med polstrede remmer, ellers dreper du skuldre/ryggen sakte om du skal bære med deg tunge ting over tid. På sykepleien skal du i tillegg til mac, lader, bøker, notatblokk, vannflaske, kaffekopp, matpakke, votter, paraply o.l. også ha med utstyr til øvelelseslab, dvs uniform og sko som tar en del plass. Noen skoler har skap man kan leie på skolen, men lagt fra alle. Hvis du insisterer på Fjellreven ville jeg valgt denne https://www.fjallraven.no/raven-28l eller hvis det må være Kånken denne  https://www.fjallraven.no/catalog/product/view/id/20437/s/maxi-kanken/category/384/?selected_options[92]=78 Syns sekk til studier bør være av en viss størrelse, en vanlig Kånken på 16 L blir fort for liten, en studiesekk bør være rundt 30 L. 

Anonymkode: 3df01...09b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...