Gå til innhold

Kvinne angrepet med kniv i parken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man vet ikke hva hun sa til de. Eller om det var tidligere konflikter/oppgjør.

Anonymkode: 378a9...e00

Hvorfor skulle hun lyve om det? Og uansett så er det ikke greit å stikke ned folk med kniv og ta kvelertak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.6.2017 den 22.47, AnonymBruker skrev:

http://www.dagbladet.no/nyheter/jaevla-svarte-muslimske-modre-ropte-mannen-og-angrep-med-kniv/67866194

I alle dager, hva er det som foregår med samfunnet vårt i dag. Mennesker som blir angrepet midt på dagen kun fordi de er av en annen tro. Dette må seriøst slutte. 

Anonymkode: 8b5c4...0c0

Og Dagbladet anser du som troverdig?

I alle tilfeller er det innvandringspolitikken som er ansvarlig for at multikulturalismen ikke fungerer etter oppskriften.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det burde vel ha blitt spredd litt mer rundt i byen for å unngå disse hendelsene.

Anonymkode: 378a9...e00

Du vet hvilket område det er snakk om? Det er ikke snakk om de østlige drabantbyene. Her er de fleste etnisk norske, men med et markant innslag av ikke-etniske også. Mange av dem er muslimer, men også italienere, amerikanere, ikke-muslimske afrikanere, jøder, svensker og mye mer. Det er langt fra noen ghetto.

Anonymkode: d3bcf...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet hvilket område det er snakk om? Det er ikke snakk om de østlige drabantbyene. Her er de fleste etnisk norske, men med et markant innslag av ikke-etniske også. Mange av dem er muslimer, men også italienere, amerikanere, ikke-muslimske afrikanere, jøder, svensker og mye mer. Det er langt fra noen ghetto.

Anonymkode: d3bcf...c44

I alle tilfeller er det innvandringspolitikken som er ansvarlig for at multikulturalismen ikke fungerer etter oppskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jus sanguinis skrev:

I alle tilfeller er det innvandringspolitikken som er ansvarlig for at multikulturalismen ikke fungerer etter oppskriften.

Det måtte vel komme noen avsporinger i denne tråden, ja.

Jeg prøver bare å påpeke at det ikke er en innvandrerghetto det er snakk om her.  

Anonymkode: d3bcf...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det måtte vel komme noen avsporinger i denne tråden, ja.

Jeg prøver bare å påpeke at det ikke er en innvandrerghetto det er snakk om her.  

Anonymkode: d3bcf...c44

Uansett, hva nå enn dette dreier seg om, så er det rimelig åpenbart at multikulturalismen ikke fungerer etter oppskriften.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Uansett, hva nå enn dette dreier seg om, så er det rimelig åpenbart at multikulturalismen ikke fungerer etter oppskriften.

 

Helt klart, så la oss håpe vi får en bedre integreringsminister til høsten, selv om jeg frykter skaden allerede er gjort.

Anonymkode: f1468...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvorfor det skjer? Det er MEDIA SIN SKYLD. De tier ihjel og latterliggjør folk som har noe imot muslimer. De får ikke lov til å ytre meningen sin.

Derfor blir de ekstreme og voldelige. De blir desperate. 

Det er ikke riktig å angripe - men dette er forklaringen på hvorfor det skjer. 

Anonymkode: 21c24...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvorfor det skjer? Det er MEDIA SIN SKYLD. De tier ihjel og latterliggjør folk som har noe imot muslimer. De får ikke lov til å ytre meningen sin.

Derfor blir de ekstreme og voldelige. De blir desperate. 

Det er ikke riktig å angripe - men dette er forklaringen på hvorfor det skjer. 

Anonymkode: 21c24...baa

Jeg er en som ikke liker å dømme noen før alle kortene er på bordet... Men det argumentet blir for fjernt for meg. Så pga. at folk som har noe imot muslimer "ikke kan ytre meningen sin", blir de ekstreme og voldelige og må angripe "jævla svarte muslimske mødre"? Det blir en for dum forklaring.. Se det på en annen måte: La oss si at noen muslimske eller afrikanske menn følte at hvite menn hadde vært jævlige mot dem, er det da en rimelig forklaring på hvorfor de hadde gått til angrep på noen "jævla kristne hvite mødre"?..

Anonymkode: 378a9...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en som ikke liker å dømme noen før alle kortene er på bordet... Men det argumentet blir for fjernt for meg. Så pga. at folk som har noe imot muslimer "ikke kan ytre meningen sin", blir de ekstreme og voldelige og må angripe "jævla svarte muslimske mødre"? Det blir en for dum forklaring.. Se det på en annen måte: La oss si at noen muslimske eller afrikanske menn følte at hvite menn hadde vært jævlige mot dem, er det da en rimelig forklaring på hvorfor de hadde gått til angrep på noen "jævla kristne hvite mødre"?..

Anonymkode: 378a9...e00

Nå var det ikke jeg som skrev det, men ja, det er jo en ganske rimelig forklaring på det. Selvfølgelig ingen verdens unnskyldning for noe som helst, de som gjør slikt er avskum av verste sort, men det er jo ganske lett å følge årsakskjeden. At marginalisering og tiltakende følelse av hjelpeløshet og latterliggjøring medfører at de som allerede er disponert for vold utagerer mer enn de ellers ville gjort. Det er vel også demonstrert med all tydelighet når man ser på all slags politisk og religiøs radikalisering at marginalisering godt kan fungere på mange, men bare gjør de aller mest ytterliggående enda verre enn de var i utgangspunktet. Du kan jo godt se på ABB også (eller Fjotolf, om du vil), som påstod at hele poenget med å slakte en haug med uskyldige var å få folk til å lese manifestet/kompendiet ingen hadde brydd seg om da han forsøkte å nå frem med andre midler. Og selvfølgelig stort sett alt av terrororganisasjoner, islamistiske såvel som andre, opp gjennom. Desperasjonen gjør at alt er svart/hvitt, og da har det for de aller mest ytterliggående lite å si om man ender opp med å rette baker for smed.

Anonymkode: 42157...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
På 6/22/2017 den 22.47, AnonymBruker skrev:

http://www.dagbladet.no/nyheter/jaevla-svarte-muslimske-modre-ropte-mannen-og-angrep-med-kniv/67866194

I alle dager, hva er det som foregår med samfunnet vårt i dag. Mennesker som blir angrepet midt på dagen kun fordi de er av en annen tro. Dette må seriøst slutte. 

Anonymkode: 8b5c4...0c0

Dette skjer jo heldigvis ikke ofte. Tror ikke det vil bli så mange flere hendelser heller.

Men det er jo helt forferdelig at en helt uskyldig menneske opplevde dette i en park! Stakkars dame!

Ble selv for mange år siden truet med kniv i en park da jeg hadde med hunden min. En annen gikk med hunden sin løs og var truende mot min. Da jeg irritert spurte hvorfor han lot den gå løs,så kom han mot meg kniv Helt surrealistisk. En annen mann kom løpende og hjalp meg. Fyfader,det var utrolig skremmende. Så skjønner godt at denne damen ble veldig skremt. Det er jo ikke noe en noen gang forventer skal skje! Håper de blir tatt,og etter beskrivelse av dem burde det vel ikke bli vanskelig. Noen tikkende bomber går dessverre løs blant oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvorfor det skjer? Det er MEDIA SIN SKYLD. De tier ihjel og latterliggjør folk som har noe imot muslimer. De får ikke lov til å ytre meningen sin.

Derfor blir de ekstreme og voldelige. De blir desperate. 

Det er ikke riktig å angripe - men dette er forklaringen på hvorfor det skjer. 

Anonymkode: 21c24...baa

Alle terroraksjonene i Europa er også medias skyld da? Blir for dumt å skylde på det. Blir litt i samme gata som å gi kvinnen skylden for at hun ble voldtatt,  fordi hun hadde lite klær på. Dessuten er det da folk som ytrer meninger som er i mot muslimer hele tiden i media.

Anonymkode: f1468...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvorfor det skjer? Det er MEDIA SIN SKYLD. De tier ihjel og latterliggjør folk som har noe imot muslimer. De får ikke lov til å ytre meningen sin.

Derfor blir de ekstreme og voldelige. De blir desperate. 

Det er ikke riktig å angripe - men dette er forklaringen på hvorfor det skjer. 

Anonymkode: 21c24...baa

Er du helt på tur eller? Ingen angriper andre mennesker helt umotivert! Eller i det hele tatt. Makan til respons. Unnskylde sånt er helt absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...