Gå til innhold

Bra primer for fet hud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noe å anbefale? :)

Jeg er i slutten av tredveåra og det positive med den oljete huden er at jeg ikke har rynker men det negative er at jeg er speilblank minimum to timer etter å ha sminket meg. Jeg bruker en bb-krem fra Bobbi Brown for tiden men blir like blank uansett hvilken foundation e.l. jeg bruker. Blank uten sminke også forresten :fnise:

Anonymkode: 13f72...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smashbox photo finnish primer kan jeg anbefale, jeg er kjempe fornøyd med denne. Jeg har ikke veldig oljete hud, men den fungerer veldig bra og jeg får det matte resultatet jeg er ute etter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Smashbox photo finnish primer kan jeg anbefale, jeg er kjempe fornøyd med denne. Jeg har ikke veldig oljete hud, men den fungerer veldig bra og jeg får det matte resultatet jeg er ute etter :)

Signerer denne. Min ultimate favoritt. Veldig drøy i bruk også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Solivagant skrev:

Signerer denne. Min ultimate favoritt. Veldig drøy i bruk også!

Ja, absolutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til en for oljete og sensitiv hud? Jeg får kviser og whiteheads av smashbox sin.... Og mange andre :(

Anonymkode: 3e7bc...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips til en for oljete og sensitiv hud? Jeg får kviser og whiteheads av smashbox sin.... Og mange andre :(

Anonymkode: 3e7bc...442

Jeg spurte en venninne i dag og hun tipset meg om primerne fra Urban Decay. De skal visst være laget uten irriterende ingredienser. Kanskje verdt et forsøk? :)

Anonymkode: 13f72...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...