Gå til innhold

Kastet ut av restaurant pga insulinbruk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette strider absolutt i mot diskrimineringsloven og ville absolutt sendt inn en saftig klage til resturanten på fb for alle å se. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva pokker???? Så pinlig for restauranten! Gå ut i media og dum dem ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg hadde diabetes ville jeg nok ha gått på toalettet for å sette sprøyten for jeg synes ikke noe om å dytte private anliggender på andre men herrefred at noen kan oppføre seg slik mot din samboer synes jeg er hinsides hva som er normal oppførsel og hva man kan forvente. Noen er bare helt blokkert dessverre. 

Anonymkode: 1b103...a8c

Jeg er enig i dette. 

Selv tar jeg en del medisiner, og dersom jeg hadde dratt frem brett på brett foran ukjente, hadde mange blitt ubekvemme. Så jeg har de i ulike dropsesker. Sprøyte hadde jeg ikke satt foran fremmede, med mindre det var EPI-penn, men tatt en kjapp tur på toalettet eller i garderoben.

Anonymkode: 30390...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier han kan gå på toaletter for å sette den; vil tro at han som trudde det var narkotika hadde reagert like sterkt om han hadde sett det på do. Kanskje mer. Har selv satt sprøyter for MS både på restaurant, tog og fly. Noen ganger må man bare når det skal gå så og så lang tid mellom hver dose, og syntes det er uhygienisk å sette det på toalettet. Heldigvis aldri fått noen negative kommentarer, bare støttende smil/blikk. 

Anonymkode: 95b26...f97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du si hvilket spisested det er? 

Insulinpenner ser sånn ut. De ser på ingen måte ut som narkotika. Jeg sette insulin når jeg er ute og eter, snur meg vekk etter beste evne eller skjuler det under bordet, men hvis folk sitter og nistirrer får de det nok med seg. Og akkurat det er verken mitt eller andre diabetikeres problem. Er folk så fintfølende, får de heller trekke øya til seg. 

223337.jpg

Anonymkode: 28603...fe3

helt urolig at folk faller for det hver bidig gang.

Anonymkode: 6e3c9...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

helt urolig at folk faller for det hver bidig gang.

Anonymkode: 6e3c9...7a9

Faller for hva da?

Hva er "det" som folk faller for?

Anonymkode: 66952...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Faller for hva da?

Hva er "det" som folk faller for?

Anonymkode: 66952...793

Hva tror du?

Anonymkode: 6e3c9...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man setter ikke insulinsprøyte. Man bruker insulinpenn. 

Om samboeren til TS hadde hatt diabetes, eller om hun hadde hatt andre hensikter enn å skape debatt, hadde hun visst det. 

Hvorfor starte denne typen tråder?? Det ødelegger for de som har diabetes, og allerede gruer seg for å gå ut og spise. 

Anonymkode: f57a8...360

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man setter ikke insulinsprøyte. Man bruker insulinpenn. 

Om samboeren til TS hadde hatt diabetes, eller om hun hadde hatt andre hensikter enn å skape debatt, hadde hun visst det. 

Hvorfor starte denne typen tråder?? Det ødelegger for de som har diabetes, og allerede gruer seg for å gå ut og spise. 

Anonymkode: f57a8...360

Enig, klart at detteer bare tull og vås.

Anonymkode: 6e3c9...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man setter ikke insulinsprøyte. Man bruker insulinpenn. 

Om samboeren til TS hadde hatt diabetes, eller om hun hadde hatt andre hensikter enn å skape debatt, hadde hun visst det. 

Hvorfor starte denne typen tråder?? Det ødelegger for de som har diabetes, og allerede gruer seg for å gå ut og spise. 

Anonymkode: f57a8...360

Jeg tenkte ikke på det slik, og jeg tror det er du som legger mye i dette fordi du selv synes det er ubehagelig å ha sykdommen(altså gruer deg til å sette "insulinpenn"(som jeg ville kalt sprøyte fordi det er hipp som happ, jeg bryr meg ikke)).

Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du synes det er kjipt at trden startes? Det er vel i overkant mye skam for noe som veldig få reagerer på?

Anonymkode: 3d6b6...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du?

Anonymkode: 6e3c9...7a9

Jeg tror ikke noe som helst. Det er derfor jeg spør deg hva du mener når du siterer et bilde av insulinpenner og kommer med den kommentaren du gjør.

Anonymkode: 66952...793

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må være fryktelig dårlige til å snakke kortfattet hvis de rakk kaste dere ut før dere fikk sagt "det er insulinsprøyte for diabetes", og evt. vise den.

Anonymkode: 4b380...e2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...