Gå til innhold

hjelp meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke komme over et ligg.. det skjedde rett før jeg møtte en jeg likte veldig godt, som det fort ble ganske seriøst med. Men jeg sliter med at jeg føler meg bare dritt etter det som skjedde, da jeg følte det var noe som gjorde at jeg mistet kontroll. har vært singel i 1,5 år og ikke rørt noen på den tiden, men hatt ganske mye kontakt med gutter og kanskje "lekt litt med ilden", noe som muligens har gitt meg litt følelse av makt og kontroll.... når det der derimot skjedde, noe som var et resultat av at min eks, som det har vært litt fram og tilbake med i dette året såret meg noe voldsomt, så gjorde det til at jeg følte jeg mistet meg selv, verdigheten og kontrollen helt..selve ligget var noe jeg i ettertid følte som et lite overgrep i måten det skjedde på, og det har også gitt meg problemer i ettertid da denne fyren, som ville mer enn meg, har brukt dette som skjedde til sin fordel mot meg (kommer fra en liten plass, så føler at sånt fort kan ødelegge for meg/ ryktet mitt)

dette tar jeg veldig tungt, er som at livet aldri skal gå videre fordi jeg klarte å rote til dette, føler det som verdens undergang og mitt livs største feil.. slet også veldig med dårlig samvittighet ovenfor han nye siden det skjedde rett før jeg møtte han! noen som har tips til hvordan jeg skal komme over dette, og få tilbake selvtilliten og troen på meg selv igjen? nå føles alt bare tungt og trist og dumt, jeg skammer meg på en måte og føler jeg ikke fortjener han jeg er med nå, noe som er veldig tungt og slitsomt for begge to.. 

gjerne kom med lignende situasjoner, og hvordan dere kom dere ut av det/ kom dere videre!

Anonymkode: ababd...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du burde snakke med noen om problenene og følelsene dine. Å snakke med en psykolog hjalp meg masse. Det lærte meg at jeg ikke kan ta inn til meg og gji litt faan i ting og folk! Ok jeg dreit meg ut, hev hodet og gå vidre. Stå opp for meg selv og ikke la folk bryte meg ned💪  

Stå på og ikke gji deg! 

Anonymkode: d6b3e...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...