Gå til innhold

Vant 7 millioner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. For noen uker siden vant jeg i underkant av 7 millioner i lotto. Jeg er ganske ung, har ikke kjæreste og bor enda hjemme pga jeg studerer. Har selvsagt fått mange tips til hvordan jeg skal bruke pengene, men jeg er enda usikker på hva jeg skal gjøre. Har selvsagt ikke tenkt til å bruke opp alt på dritt. 

I byen jeg bor i er det veldig billig for tomt, og et hus med tomt trenger ikke bli så ille. 5-6 millioner her i byen så har man drømmehuset. Da har jeg ikke lån, noe som er fantastisk. Men, så har jeg også lyst til å dra til f.eks London/New York eller Dubai for å shoppe masse. Feks et budsjett på 200.000 slik at jeg kan kjøpe meg masse "luksus". Liker chanelvesker feks. En veske der koster 40-50 tusen og da er mye av shoppebudsjettet brukt opp. Føler det er fort gjort å bruke mye mye mer.. 

Noen synes sikkert det høres helt merkelig ut, og andre ikke. Noen liker å bruke penger på bil, snøscooter osv. Jeg vil ta meg en skikkelig shoppingrunde.

Anonymkode: d6428...568

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har man vunnet så mye penger sp kan man unne seg en heftig runde med shopping syntes jeg. Så lenge man investerer i noe fornuftig og :)

Anonymkode: 5e39a...7fd

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe galt i det du tenker her! Hadde lett tatt meg en skikkelig shopperunde:-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett av en viss sum til bolig, ha en solid buffer å ellers kos deg ;) 

Anonymkode: eb933...34f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppe for flere hundre tusen kroner??? Virkelig? Det hadde jeg aldri i verden gjort. Uansett hvor mye penger jeg hadde vunnet, hadde det ikke falt meg inn å bruke 40-50 000 på en VESKE!! Hallo... 

Anonymkode: 0c6a9...9d1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse