Gå til innhold

Er bibliotekar og museumsjobb kun for veldig spesielt interesserte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har over en del år kommet i kontakt med noen av dem både via jobbene deres og i private sammenkomster og de virker så veldig "tørre". Traust. Smalt , selv om det sikkert er bredt nok innenfor deres felt. Tilbaketrukket. Stille. Humørløse. Kjenner dere noen av dem og er det et must for å få sånne jobber? Det er sommer og agurktid og jeg bare lurer.  

Anonymkode: 83c8c...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner både en bibliotekar som jobber på bibliotek, og en arkeolog som jobber på museum, og de er på ingen måte som du beskriver. 

Bibliotekaren er en party-jente, og museumsarkeologen er hypersosial og har kronisk munndiaré. 

Anonymkode: 1c3cb...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere bibliotekarer og arkeologer. Jeg har ikke tenkt at tørr, traust, tilbaketrukket, stille og humørløs er det som kjennetegner dem akkurat.

Anonymkode: 60966...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som jobber på museum. De virker absolutt ikke kjedelige og tørre - snarere tvert i mot. Blide, utadvendte og morsomme folk. Virker som de koser seg skikkelig på jobb! Er ofte litt misunnelig på ei venninne av meg. Jeg har en jobb som mange sier "virker så kul" - og jeg elsker jobben min - men det virker som hun har det mye morsommere i sin ☺️ 

Anonymkode: 90a18...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Når du først spør. Jeg er mye på biblioteker og ja,det er sjelden de virker blide og "helt til stede"liksom. Har faktisk tenkt på det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.6.2017 den 9.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har over en del år kommet i kontakt med noen av dem både via jobbene deres og i private sammenkomster og de virker så veldig "tørre". Traust. Smalt , selv om det sikkert er bredt nok innenfor deres felt. Tilbaketrukket. Stille. Humørløse. Kjenner dere noen av dem og er det et must for å få sånne jobber? Det er sommer og agurktid og jeg bare lurer.  

Anonymkode: 83c8c...c88

Hva har bibliotekarer og jobb på museum med hverandre å gjøre. Dette er jo to vidt forskjellige fagfelt, som krever svært ulik kompetanse. 

Anonymkode: 15e33...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...