Gå til innhold

Ankelsokker femi på menn?


AnonymBruker

Ankelsokker femi?  

46 stemmer

  1. 1. Ankelsokker femi?

    • Ja
      10
    • Nei
      36


Anbefalte innlegg

Bare lurer hva folk synes om ankelsokker på menn. Tenker på sokker som ikke vises i skoene idet hele tatt, altså stopper under ankelkulene. Når guttene går uten sko må jeg innrømme at jeg tenker at det ser ganske femi ut.

Anonymkode: c81b6...b53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke femi. Til shorts og visse sko ser høye sokker ut som om mannen har blitt påkledd av mora si og er ikke pent

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idealgutten skal være litt femi ;), synes ankelsokker på gutter er pent jeg :)

Anonymkode: edd64...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen krise om menn ser "femi" ut. De må jo få gå i hvilken stil de vil. 

Men når det er sagt, så synes jeg moten med trange høyvannsbukser på menn er veldig lite flatterende. 

Samtidig går de i ankelsokker og italienske lærsko. Og med lange labber, bare ankler og åletrang bukse, så henger jo ingen ting sammen. 

Så gutter - få på dere bukse som passer. Please! 

Anonymkode: 991e2...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, syns ikke ankelsokker er femi. Er det noe som er femi, så er det gutter med trangere jeans enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jo både voskne menn og damer gått rundt med ankelsokker om vinter det siste året og fulgt denne "fjortisstilen". Det kan da umulig være feminimt enten det er om vinteren eller sommeren. Om vinteren ser det derimot kaldt ut, men man må vel lide litt for skjønnheten, om man kan kalle det det.

Anonymkode: c825a...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt ikke ankelsokker er "femi". Ser jo alt annet enn bra ut med sokker til midt på leggen sammen med shorts. Så ankelsokker er absolutt innafor til avslappa sommeranntrekk. Det som imidlertid ser helteit ut (uansett kjønn) er bare ankler når det er vinter, særlig når man kombinerer tøysko og bare ankler med parkas. :fnise: Har heller ikke sansen for bare ankler til typiske dressko, som jeg ser at noen bruker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke har blonder kan jeg ikke påstå at det er femi, nei. Heller rett og slett rimelig unisex. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser femi ut, men liker bedre vanlig sokkelengde uansett. Bare legger mellom sokk og bukseben er nettopp hva som får en til å se ut som et barn som ikke kan kle seg. 

Anonymkode: 77caa...04b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det ser femi ut, men liker bedre vanlig sokkelengde uansett. Bare legger mellom sokk og bukseben er nettopp hva som får en til å se ut som et barn som ikke kan kle seg. 

Anonymkode: 77caa...04b

Gjelder dette også for damer? Ser ingen grunn til at det bare skulle se sånn ut på menn.

Anonymkode: c825a...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva så om det er det? Er det ikke bra at menn kler seg litt femi og annerkjenner det motsatte kjønn som noe verdig? Det høres nedverdigende ut om menn kler seg litt feminint som de undermenneskene man da stempler kvinner som.

Anonymkode: 60a9f...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23. juni 2017 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette også for damer? Ser ingen grunn til at det bare skulle se sånn ut på menn.

Anonymkode: c825a...547

På kvinner foretrekker jeg nok knestrømper enten dyttet ned i folder eller dratt opp. Synes egentlig ikke ankelkulene er spesielt pene. Ankelsokker ser bare stusselig ut. Ser ut som for små sokker. Samt alle som går med gnagsårplaster fordi sokkene er for små i forhold til skoene. Ikke så pent det heller. 

Anonymkode: 77caa...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2017 den 6.06, AnonymBruker skrev:

Bare lurer hva folk synes om ankelsokker på menn. Tenker på sokker som ikke vises i skoene idet hele tatt, altså stopper under ankelkulene. Når guttene går uten sko må jeg innrømme at jeg tenker at det ser ganske femi ut.

Anonymkode: c81b6...b53

Ikke noe mer femi enn skinny jeans

Anonymkode: 9ced6...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det for femi at menn bruker steps?

Anonymkode: e7bf1...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2017 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Er det for femi at menn bruker steps?

Anonymkode: e7bf1...43e

Nei. Og hva så om det var det? Er det maskulint og nedverdigende at kvinner bruker sokker som går over ankelen?

Anonymkode: 60a9f...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...