Gå til innhold

Skjønner ikke dette med voldtekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg som har blitt voldtatt ville heller fått neglene mine trukket ut med tang enn å bli tvangspenetrert. Så du aner ikke hva du prater om. I en så sårbar emne er det faktisk greit å tenke seg om før du uttaler deg bastant. Riktig her er at DU mener det. Svært mange andre derimot mener noe helt annerledes. Å bagatellisere ett så grovt overgrep som voldtekt er er faktisk så langt i fra greit som det går ann å bunner nok ut i uvitenhet eller rett å slett mangel på iq. 

Anonymkode: e897e...513

Jeg vet godt hva jeg prater om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.6.2017 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Hva har det å være full med saken å gjøre..? Jeg har prøvd å slåss meg løs fra grepet til en mye større mann helt edru.. altså jeg kan garantere deg det er så håpløst at jeg kunne likegodt ha drukket 15 pils som å ha vært edru, resultatet hadde blitt at jeg ble voldtatt uansett. Så det er liten vits i å bli avholds, det er bare noe som virker mer "moralsk" og dermed verdig å synes synd på for folk som mentalt lever på 1800 tallet.

Jeg synes det er tragisk å be kvinner holde seg inne, ikke drikke, kle seg på en spesiell måte.... Det må gå an å kunne leve et normalt liv, med den risikoen livet innebærer, uten dermed å bli dømt når man blir utsatt for en kriminell handling eller ulykke. Jeg synes synd på folk som har havnet i en bilulykke, selv om de har satt seg i en bil vel vitende om at mange alvorlige ulykker skjer på veiene hvert år. Jeg synes synd på folk som blir utsatt for blind vold på byn, selv om de har valgt å gå på byen vitende om at det er større risiko for å bli utsatt for vold på byn enn på biblioteket. Hvem er det liksom verdt å synes synd på i dine øyne? 90 år gamle damer som har sittet hjemme i pologenser med bibelen i fanget hele livet og plutselig får en ku som faller ut av et lastefly i hodet...? Det er jo bare helt idiotisk tankegang. Det å gå gjennom byen i skjørt en kveld er ikke noen ekstremsport eller å be om å bli voldtatt, det er en helt normal handling som hundretusenvis av mennesker gjør hver eneste dag. En del av å leve et normalt liv. Hvorfor har du behov for å flytte skyld fra gjerningsmannen over til offeret? 

Forresten er det større sjanse for å bli voldtatt dersom du velger å sove over etter festen for å slippe å gå alene hjem om natten. Eller kanskje du tar en taxi? Big mistake, du risikerer å bli voldtatt av taxisjåføren. Kanskje du tar i mot tilbudet til broren til venninnen din om å følge deg til huset ditt tre gater bortenfor når du skal hjem derfra en mørk kveld? Dumt av deg, din hore. kanskje den eneste jobben du fikk, som du trenger for å ha råd til mat og et sted og bo, innebærer at du må gå hjem 15min på nattestid? Synd for deg, da har du valgt å bli voldtatt. Det eneste som er tilnærmet trygt er å sitte hjemme alene hver eneste dag, ikke jobbe kveld eller ha fritidsaktiviteter, ikke ha mannlige venner eller familie... Du må jo skjønne at dette ikke er praktisk mulig for kvinner noe mer enn det er for menn? 

Anonymkode: e3a92...395

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 22.6.2017 den 16.35, AnonymBruker skrev:

Fulle halvnakne kvinner er samfunnssnyltere!

Anonymkode: ef9ef...cb3

Man skal høre møe rart!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/20/2017 den 16.01, Insanomanical skrev:

Imotsetning til sadistisk lemlesting er voldtekt en helt naturlig og ikke akkurat sjelden atferd hos mennesker. Det førstnevnte er mye skumlere på alle måter.

Naturlig faktisk??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/21/2017 den 13.49, Silje Lien skrev:

Overgrep trenger strengere straffer, så absolutt..! Særlig overgrep mot barn. Jeg har snakket med flere politikere angående dette. Hvorfor er det så lave straffer for overgrep? Og alle gir samme svar: fordi loven er laget av menn.

Jeg tror heller det er fordi det ikke koster samfunnet like mye som økonomisk kriminalitet. Alt handler om penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...