Gå til innhold

Rare tilfeldigheter? Fortell!


Gjest NotNaomi

Anbefalte innlegg

17 timer siden, wintergirl skrev:

Så grusomt :grine:

Ja det var det. Takk for sympatien.

Takk til dere andre også, jeg gråter fortsatt når jeg forteller om det selv om det er 20 år siden.

Anonymkode: 85f66...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På mandag gikk jeg på et kjøpesenter for å finne en spesiell lyspære, men butikken var stengt fordi jeg var for sent ute. Så gikk jeg på et supermarked jeg i utgangspunket ikke skulle til, ikke for å finne lyspære, jeg hadde bare lyst til det. Etter jeg hadde betalt for varene kom jeg på lyspæren, kanskje de hadde den der? Og de hadde den jeg skulle ha, også med en høyere wattstyrke som jeg har lett etter før men ikke funnet :)

Anonymkode: 85f66...33c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel og jomfru til jeg var 23. Det at noen skulle ville ha meg, og det å skulle få ha sex, virket lenge som urealistisk ønsketenkning. Så fikk jeg plutselig en sterk følelse på at jeg snart kom til å finne noen. Jeg hadde denne følelsen et par uker før jeg plutselig møtte drømmemannen på en fest. 

Anonymkode: d2063...4f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var singel og jomfru til jeg var 23. Det at noen skulle ville ha meg, og det å skulle få ha sex, virket lenge som urealistisk ønsketenkning. Så fikk jeg plutselig en sterk følelse på at jeg snart kom til å finne noen. Jeg hadde denne følelsen et par uker før jeg plutselig møtte drømmemannen på en fest. 

Anonymkode: d2063...4f2

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var singel og jomfru til jeg var 23. Det at noen skulle ville ha meg, og det å skulle få ha sex, virket lenge som urealistisk ønsketenkning. Så fikk jeg plutselig en sterk følelse på at jeg snart kom til å finne noen. Jeg hadde denne følelsen et par uker før jeg plutselig møtte drømmemannen på en fest. 

Anonymkode: d2063...4f2

Får litt sånn gåsehud av denne. God gåsehud :-) veldig rart med denne intuisjonen! Syns du trodde det var urealistisk da. Men det skjedde jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var det. Takk for sympatien.

Takk til dere andre også, jeg gråter fortsatt når jeg forteller om det selv om det er 20 år siden.

Anonymkode: 85f66...33c

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har hatt mange slike små opplevelser.

Det første og eneste jeg kommer på akkurat nå er at jeg har lest et ord og så sier noen det ordet høyt akkurat når jeg leser det ordet. Som f.eks "California".

Anonymkode: 7e5f3...083

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har hatt mange slike små opplevelser.

Det første og eneste jeg kommer på akkurat nå er at jeg har lest et ord og så sier noen det ordet høyt akkurat når jeg leser det ordet. Som f.eks "California".

Anonymkode: 7e5f3...083

Den er kjent. :-) er det folk du har god connection med eller uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var alene med barnet mitt i mange år. Slet med å klare full jobb, travle dager. Men en dag fikk jeg det for meg at jeg måtte hjem før arbeidstiden var over. Jeg gikk direkte i barnehagen for å hente ham, og han hadde falt av en huske og slått seg ordentlig. 

Anonymkode: ac7b1...6fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang på barneskolen så spilte vi slåball. Da en skulle slå ballen fikk jeg plutselig for meg at han kom til å miste balltreet og skade noen. Jeg tenkte at jeg måtte skjerpe meg, men jeg bare visste det. Han mistet (slang uten vilje) balltreet og det havnet i hodet på en klassekamerat. Husker det gikk kalde frysninger gjennom ryggen på meg. 

Ellers har jeg fått fortalt  at faren min ofte bare rakk si navnet mitt før jeg svarte på det han skulle si. Husker en gang satt jeg å tenkte på at mamma hadde sagt hun skulle jobbe ekstra. Pappa rakk si "du *navnet mitt*..."  og jeg svarte " ja, jeg vet det. " før han rakk å si mer.  Så lurte han på hva jeg svarte på og etterpå hvordan visste jeg hva han skulle si.  Så sa jeg at jeg vet det fordi vi tenker på det samme , pappa. Som den største selvfølge. 

 Dette er fra barndommen, barneskolealder. 

 

Anonymkode: b38f5...09c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte tilfeldigvis tannlegen min første dagen på universitetet, da jeg var på utveksling på andre siden av jorda.

Noen år senere sitter mine foreldre på en turistforeningshytte kommer i snakk med en dame om pussige sammentreff etter et pussig sammentreff. Moren min forteller om mitt møte med tannlegen, og det viser seg at damen hun snakket med også kjente tannlegen.

Anonymkode: 27a09...b0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, NotNaomi skrev:

Den er kjent. :-) er det folk du har god connection med eller uansett?

Det kan være fra helt ulike mennesker :)

Anonymkode: 7e5f3...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være fra helt ulike mennesker :)

Anonymkode: 7e5f3...083

Rart :-) jeg opplever det med de jeg har sånn ekstra forbindelse med. Men ikke som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var med i flere "grupper" da jeg gikk på grunnskolen. En av gruppene bestod av to jenter som var veldig nære. Det er godt over 10 år siden jeg så dem sist. Denne søndagen møtte jeg tilfeldigvis hun ene gjennom jobb, og senere samme dag møtte jeg hun andre på et home-party. Det syntes jeg var rart :P 

Anonymkode: 9d909...e21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom tilfeldigvis i snakk med et par damer på ferie i Syden - dette var de eneste utenom selskapet mitt jeg snakket med i løpet av to uker. Vi hadde felles slekt (den ene var (noe ala) tanten til min kusines sønns eks).

Jeg har bare blitt så "personlig kjent" med tre Border Collier at jeg visste hva de het, men de het Tiril alle tre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
21 timer siden, Pringle skrev:

Jeg kom tilfeldigvis i snakk med et par damer på ferie i Syden - dette var de eneste utenom selskapet mitt jeg snakket med i løpet av to uker. Vi hadde felles slekt (den ene var (noe ala) tanten til min kusines sønns eks).

Jeg har bare blitt så "personlig kjent" med tre Border Collier at jeg visste hva de het, men de het Tiril alle tre.

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sommeren for to år siden gikk jeg tur med en venninne og vi snakket om veps. Jeg fortalte at det stadig kom veps inn på soverommet mitt tidlig på sommeren for å lete etter et sted å lage bol, og sa at jeg ønsket jeg hadde et sted de kunne lage bol i/ved huset, siden jeg liker veps og gjerne har dem i nærheten. Etpar dager etterpå ser jeg at de er iferd med å lage bol inni veggen på vaskerommet! Da hadde jeg bodd her i fem år og hatt vinduet åpent på vaskerommet like lenge...

Anonymkode: 85f66...33c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan kalle dette tilfeldigheter, men bare noe som er veldig vanlig, men jeg skriver det likevel. Veldig ofte sier folk det jeg tenker på et par sekunder etter jeg har tenkt på det. En annen ting som skjer er at før jeg skal på et kjøpesenter kommer jeg ofte på en eller flere personer og når jeg kommer på senteret er den personen eller personene alltid der. Jeg vet ikke om det er veldig normalt, men minst én av disse tingene skjer vel omtrent 2 ganger i måneden, og noen ganger fler ganger. :)

Anonymkode: 313fe...960

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mye tilfeldige historier..

* min mann satt å fortalte meg om noe merkelige greier han hadde funnet på internett, som var å finne på ett museum i Italia, jeg sa vi fikk reise til italia en gang å se dette, ei uke senere kom det reklame ang dette om at deler av dette museumet skulle komme til oslo for å holde en liten utstilling, gjett hvem som ble forbløffet og selvfølgelig dro :P

Jeg kan i mange tilfeller avslutte setninger til folk, jeg er ikke så god på fremmed ord, men klarer alikevll å avslutte setningene selv om det er bruk av fremmed ord jeg sjelden eller aldri bruker i mitt vokabular.

jeg har drømt når samtilige i vår vennegjeng har blitt gravide og har født. så jeg blir aldri overrasket når vi får melding ang dette.

 

Anonymkode: 60216...cc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene katten min døde for snart 2 år siden. I ettertid har jeg blitt fosterhjem for katter i hjembyen min og fikk for 2 uker siden kattemor med unger hjem til meg. Den ene ungen ser helt lik ut som den katten som døde og har helt lik personlighet også. Hun har et ganske så spesielt utseende så dette sjokkerte meg veldig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...